Youri Poging 2

Youri

Stoppelbaard
Hallo allemaal. Misschien dat sommigen van jullie mij nog herinneren. In 2022 heb ik eerder een poging gedaan maar dat liep op niets uit. Omdat het op mijn wangen heel ongelijkmatig groeide ben ik toen voor een goatie gegaan maar heb die er later ook afgeschoren omdat dat niet is wat ik eigenlijk wilde. Dus best wel een tijd gladgeschoren door het leven gegaan. Maar nu begon het toch weer te kriebelen en nu weer een maand of twee gestopt met scheren. En ik heb nu meer hoop dan de laatste keer. Op de wangen begint het al aardig lang te worden en ik merk toch wat vooruitgang. Wellicht dat er toch potentie in zit. Ik ben super enthousiast om nu echt door te zetten en deel dit graag met jullie en lees tegelijk ook graag mee met anderen hun baardreis.IMG20240329215055.jpgIMG20240329215125.jpgIMG20240329215053.jpg
 

Texman

Koning Baard
Hallo allemaal. Misschien dat sommigen van jullie mij nog herinneren. In 2022 heb ik eerder een poging gedaan maar dat liep op niets uit. Omdat het op mijn wangen heel ongelijkmatig groeide ben ik toen voor een goatie gegaan maar heb die er later ook afgeschoren omdat dat niet is wat ik eigenlijk wilde. Dus best wel een tijd gladgeschoren door het leven gegaan. Maar nu begon het toch weer te kriebelen en nu weer een maand of twee gestopt met scheren. En ik heb nu meer hoop dan de laatste keer. Op de wangen begint het al aardig lang te worden en ik merk toch wat vooruitgang. Wellicht dat er toch potentie in zit. Ik ben super enthousiast om nu echt door te zetten en deel dit graag met jullie en lees tegelijk ook graag mee met anderen hun baardreis.Bekijk bijlage 27973Bekijk bijlage 27975Bekijk bijlage 27972
Ha @Youri ,
Leuk dat je weer terug bent.
Ik denk dat je nu meer succes zal hebben met je baard want het ziet er goed uit.
Gewoon goed verzorgen en geduld doe wonderen.
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Hallo allemaal. Misschien dat sommigen van jullie mij nog herinneren. In 2022 heb ik eerder een poging gedaan maar dat liep op niets uit. Omdat het op mijn wangen heel ongelijkmatig groeide ben ik toen voor een goatie gegaan maar heb die er later ook afgeschoren omdat dat niet is wat ik eigenlijk wilde. Dus best wel een tijd gladgeschoren door het leven gegaan. Maar nu begon het toch weer te kriebelen en nu weer een maand of twee gestopt met scheren. En ik heb nu meer hoop dan de laatste keer. Op de wangen begint het al aardig lang te worden en ik merk toch wat vooruitgang. Wellicht dat er toch potentie in zit. Ik ben super enthousiast om nu echt door te zetten en deel dit graag met jullie en lees tegelijk ook graag mee met anderen hun baardreis.Bekijk bijlage 27973Bekijk bijlage 27975Bekijk bijlage 27972
Heeeey daar hebben we Youri weer. Welkom terug. Volgens mij kan je best wel een goeie baard laten groeien. Geduld dat heb je nodig, maar ik denk over zo n 3 maanden dat er best een echte baard is.
 
Ziet er goed uit toch!
Ik vond een forum waar mensen die in het begin niet hele dichte groei hebben hun succes delen, met foto's voor en na. Hier zie je duidelijk dat ook al had je op sommige plekken toch wat meer haar gewild, je dit vaak helemaal niet meer terug ziet met meer lengte.

 

Youri

Stoppelbaard
Ziet er goed uit toch!
Ik vond een forum waar mensen die in het begin niet hele dichte groei hebben hun succes delen, met foto's voor en na. Hier zie je duidelijk dat ook al had je op sommige plekken toch wat meer haar gewild, je dit vaak helemaal niet meer terug ziet met meer lengte.

Ik zal eens kijken, bedankt.
 
Banner image
Top