baard progress


  • Total voters
    7

Ardjan

Baardaap
Haha nee gelukkig nog geen zoon of dochter hahahah
[DOUBLEPOST=1486252678][/DOUBLEPOST]Iets langer dan 2.5 maanden

skXgNuE.jpg
Staat je goed, kerel!
 
Ik ben geschokt, dacht dat we hier in NL niet gediscrimineerd mochten worden. Hoezo baard verboden door een werkgever. Verandert ons zijn, ons handelen, onze kennis of integriteit ineens als wij een baard laten staan.
En wordt dit door baard enthousiasten ook zomaar als logisch bevonden?
DAT KAN TOCH NIET!

uit werk voor de staat en die vinden zichtbare piercing/tatoeages en baarden toch wat minder ivm klanten. terwijl het slaat nergens op dus als ik een tattoo zichtbaar heb doe ik mn werk slechter. dan hoor je nee. oke dus ik mag hem zichtbaar dragen. dan krijg je ook weer nee. we passen ons voor alles en iedereen aan (geen problemen mee tot op een bepaald niveau ) maar voor niet.
 

Mrgourmet

Baard
Ziet er goed uit.

Zolang je je baard verzorgd is het zeker weten geen probleem, trust me.
Je hebt een verzorgde look (nette baard, haar en kleding, dus dat zit goed!
 

Ardjan

Baardaap
Staat je goed, man. Zo te zien een mooie volle baard al, met goeie scherpe lijnen. Top! (Y)
Gaat de snor nog komen, of laat je 't zo?
 
Staat je goed, man. Zo te zien een mooie volle baard al, met goeie scherpe lijnen. Top! (Y)
Gaat de snor nog komen, of laat je 't zo?

ik hoop van wel maat de snor staat al even lang haha... maar wie weet. ik laat hem een half jaar staan voordat ik er wat aan ga doen zit nu op de helft. en misschien komt de snor in de komende 3 maanden nog haha..
 

Ardjan

Baardaap
ik hoop van wel maat de snor staat al even lang haha... maar wie weet. ik laat hem een half jaar staan voordat ik er wat aan ga doen zit nu op de helft. en misschien komt de snor in de komende 3 maanden nog haha..
Gewoon volhouden, Jeffrey; hoop doet leven; maar dit, zoals nu, staat ook goed. moustache up!
 
dankjwel Mannen, is anders dan mijn meeste vrouwelijke collega's die me nu vergelijken met kabouter plop haha. maar ze zullen versteld staan
 
Banner image
Top