wordt dit nog wat?

Spikey

Stoppelbaard
Ik zou toch al eens bii een barbier langs gaan. :p
Het is echt geen zicht....
1 raad. Ga eens bij ne turkse. Die mannen zullen da is rap strak zetten hahahaha.
Komt goe man

Amaj heb ik ook na een half jaar of langer gedaan.. "niet teveel eraf".. ik kon wenen toen in mijn autospiegel nogmaals keek om te kijken of ik niet aan het dromen was.. RAMP!

On topic.. komt goed! ;)
 

ReneS

Stoppelbaard
1472667565965.jpg 1472667600404.jpg 1472667646260.jpg

Zo staat hij er nu bij na een week of 6.. Gaat niet hard maar er komt wat meer dekking naar mijn idee. Hetzij erg blond en langzaam :D
Moet toegeven dat ik m pas wel een keer op 1 lengte gemaakt heb met de trimmer om er íets verzorgder uit te zien bij mm nieuwe werkgever :rolleyes:
Ben benieuwd wat t gaat worden. Volgens mijn vader (zelf al ruim 40 jaar baarddrager) begin ik al een beetje bij de "knappe mannen" te horen :)>:D
 

vonchipka

Baard
knappe man post: 23390 zei:
Bekijk bijlage 2965 Bekijk bijlage 2966 Bekijk bijlage 2967

Zo staat hij er nu bij na een week of 6.. Gaat niet hard maar er komt wat meer dekking naar mijn idee. Hetzij erg blond en langzaam :D
Moet toegeven dat ik m pas wel een keer op 1 lengte gemaakt heb met de trimmer om er íets verzorgder uit te zien bij mm nieuwe werkgever :rolleyes:
Ben benieuwd wat t gaat worden. Volgens mijn vader (zelf al ruim 40 jaar baarddrager) begin ik al een beetje bij de "knappe mannen" te horen :)>:D
"Bij de knappe mannen" ????
we gaan ni overdrijven hé:D
 

rudolf

Baard
Als ik je mijn bescheiden mening mag laten weten. Ik zeg blijf..
Maar gewoon doen wat jij ok vind.
 

JeroenP

Volle Baard
ik zit zelf op een maand of vier.....en ik ben ook nog niet helemaal tevreden. Maar ik laat het groeien en ga zo nu en dan langs de barbier om het netjes te fatsoeneren. De eerste drie maanden heb ik er helemaal niks mee gedaan....ik zou zeggen laat het eens drie maanden staan voordat je mee aan de slag gaat...succes
 
Banner image
Top