wordt dit nog wat?

ReneS

Stoppelbaard
Ben nu een goeie 2 week aan t groeien. Maar ben benieuwd of er echt potentie inzit of dat ik de wangen beter glad kan houden met een kleine aansluiting tussen kin en bovenlip... Heb wel t idee dat de dekking met de dag beter wordt. Alleen op de wangen is t meeste zacht, blond haar met een enkele donkere haar.

IMAG0067.jpg IMAG0066.jpg IMAG0065.jpg
 

Eretmodus

Baard
Geduld geduld en nog eens geduld
Ik ben nu ongeveer 6maand verder en ben eindelijk tevreden met mijn baard.
 

ReneS

Stoppelbaard
2 weken is idd erg kort maar ik ben van t type dat ik t liefst in 1 nacht een baard van een cm of 3 a 4 aan mm kin heb hangen :D:)> afwachten maar
 
2 weken is idd erg kort maar ik ben van t type dat ik t liefst in 1 nacht een baard van een cm of 3 a 4 aan mm kin heb hangen :D:)> afwachten maar

Kan denk ik wel. Maar dat is na 1 nacht de tongzoen van een baardman. Dan heb je een flinke baard aan je kin hangen.
Overigens is dit uitnodiging.
Een veel gehoord advies is niet teveel in de spiegel staren.
Zie de baardreis van forumlid Diederik.
Eerlijk gezegd gaf ik die, sorry Diederik, weinig kans en zie hem nu eens. Keep growing
 

ReneS

Stoppelbaard
Haha, maar goed dat ik niet alleen het eerste bericht gelezen heb zonder de correctie :D enne, geduld is er nu wel alleen dat spiegelstaren moet ik idd eens vanaf.. :rolleyes:
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Zoals reeds aangehaald door de baardbroeders ga je toch minimaal 4 à 6 maanden moeten geduld oefenen voor je weet wat er kan en niet kan met je baard ;)
 

RonM

Baard
Het beste wat je kan doen is "niets doen" :D, gewoon lekker die baard laten gaan en een beetje in de olie smeren. En mensen die commentaar leveren lekker laten praten.
Ik praat uit eigen ervaring, ik heb ook nooit gedacht dat het zo zou gaan worden.
De mensen die eerst commentaar hadden, zijn nu jaloers en de vrouwen blijven naar je kijken ;)
En na een paar maanden heb je een kickass baard!
 

ReneS

Stoppelbaard
Het beste wat je kan doen is "niets doen" :D, gewoon lekker die baard laten gaan en een beetje in de olie smeren. En mensen die commentaar leveren lekker laten praten.
Ik praat uit eigen ervaring, ik heb ook nooit gedacht dat het zo zou gaan worden.
De mensen die eerst commentaar hadden, zijn nu jaloers en de vrouwen blijven naar je kijken ;)
En na een paar maanden heb je een kickass baard!

Hopen dat de vrouw niet jaloers wordt dan anders moet ie er alsnog af o_O:p
 

ReneS

Stoppelbaard
Trouwens..@RonM heb even je voortgangtopic bekeken en zo op de foto's lijkt t dat de dekking en groei een beetje hetzelfde is als bij mij.. als ik dan jouw laatste foto's bekijk geeft dat mij nog hoop :D
 

RonM

Baard
Gewoon heel veel geduld en een goeie verzorging, ik heb hem ook pas vanaf maart laten staan ;)
 

Betsie

Stoppelbaard
Nog ff geduld (een week of 5) daarna af en toe een kam erdoor en een beetje baardolie. En dan vooral genieten van je baard. Succes met je baardreis.
 

vonchipka

Baard
Ik zou toch al eens bii een barbier langs gaan. :p
Het is echt geen zicht....
1 raad. Ga eens bij ne turkse. Die mannen zullen da is rap strak zetten hahahaha.
Komt goe man
 
Banner image
Top