Welke baarden kunnen wel, en welke niet?

Ratlook

Volle Baard
--
Heel goed Sander!!

Ik bedoel echt niet dat je om een baard je huwelijk op het spel

moet zetten, maar eens een tijdje minder toegevelijk zijn, maakt

hun misschien ook eens een beetje rustiger hahaha

---
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ha ha. . Zo herkenbaar Sander! Wil je vol enthousiasme zo'n vette baard delen. Krijg je zo'n reactie. . :D
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Haha, gisteren kwam er een nieuwe klant langs en die had een zeer nette tracker. Werd ik wel een beetje jaloers. Echter toen ik stiekem een foto maakte tijdens de meeting en naar mijn vrouw stuurde merkte ik dat ze niet echt heeeeel enthousiast was haha... Vervelend voor d'r ;-)
Hahahaha
Ga ervoor Sander...zodra jouw Baard a la Tracker te voorschijn komt zal je vrouw het heus wel waarderen:)>:eek:
 

Sander

beards be like...
Haha, ze vindt sowieso dat ik het zelf moet weten, maar zal het zeker ook wel laten merken als ze het niks vindt. En dat hou ik weer niet heel lang vol denk ik haha. Maar voorlopig vindt ze dat ik het moet laten groeien nog.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha, ze vindt sowieso dat ik het zelf moet weten, maar zal het zeker ook wel laten merken als ze het niks vindt. En dat hou ik weer niet heel lang vol denk ik haha. Maar voorlopig vindt ze dat ik het moet laten groeien nog.
En dan, juist dan, is het weer de vrouw die wint. . :(
 

Sander

beards be like...
We zitten gewoon onder de plak en anders krijgen de dames toch voor elkaar wat ze willen, op welke manier ook... :(
 

Ratlook

Volle Baard
We zitten gewoon onder de plak en anders krijgen de dames toch voor elkaar wat ze willen, op welke manier ook... :(

Ik vind, maar dat is heel persoonlijk, dat als een vrouw echt ALLES

in de strijd gaat gooien om haar zin te krijgen [ dus ook de "pik-straf "bijvoorbeeld]

ze geen knip voor haar neus waard is !!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry , maar dat moest er even uit hahaha
---
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik snap wel wat je bedoeld hoor, Sander. Uiteindelijk gaat het er toch ook om wat je meissie er van vindt.

Ik merk gelukkig, dat mijn vriendin het steeds leuk vindt.
Toen ik twee weken geleden gek werd van de jeuk, mijn baard er niet uit zag, en eigenlijk de spreekwoordelijke baard aan de wilgen wilde hangen, was juist zij het die dat voorkwam.

Als ik haar nu een foto van een epic baard onder de neus duw, vindt ze dat misschien wel niks, maar als het zo zou groeien bij mij het komende jaar, zal het me niks verbazen als ze het cool vind. Ook vrouwen moeten even wennen, en de stap van beginnende baard naar tracker kunnen ze zich nu nog even niet visualiseren. :)>
 

Sander

beards be like...
Ik vind, maar dat is heel persoonlijk, dat als een vrouw echt ALLES

in de strijd gaat gooien om haar zin te krijgen [ dus ook de "pik-straf "bijvoorbeeld]

ze geen knip voor haar neus waard is !!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry , maar dat moest er even uit hahaha
---
Haha, maar daar ben ik het ook zeker mee eens. Dan is het ook geen gelijke relatie meer. Ik ga van mijn vrouw ook niet eisen dat ze moest afvallen na de geboorte (was gelukkig bijna niet nodig en gebeurde vanzelf), of dat ze d'r haar lang houdt (liever wel en dat zeg ik ook)...

Ik snap wel wat je bedoeld hoor, Sander. Uiteindelijk gaat het er toch ook om wat je meissie er van vindt.

Ik merk gelukkig, dat mijn vriendin het steeds leuk vindt.
Toen ik twee weken geleden gek werd van de jeuk, mijn baard er niet uit zag, en eigenlijk de spreekwoordelijke baard aan de wilgen wilde hangen, was juist zij het die dat voorkwam.

Als ik haar nu een foto van een epic baard onder de neus duw, vindt ze dat misschien wel niks, maar als het zo zou groeien bij mij het komende jaar, zal het me niks verbazen als ze het cool vind. Ook vrouwen moeten even wennen, en de stap van beginnende baard naar tracker kunnen ze zich nu nog even niet visualiseren. :)>
Dat is denk ik precies zoals het bij mij nu is. Ze vindt dat ik het langer moet laten groeien, maar als ik echt een goede epic baard laat zien is ze niet louter positief ;) Maar uiteindelijk als het zo groeit, dan zal ze het waarschijnlijk wel accepteren. Denk ik haha.
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Mijn vrouw zegt gelukkig eerlijk dat ze een korte baard mooier vindt dan gladgeschoren, maar ook dan een langere baard. Dat heeft ze liever ook niet haha. 'Maar je moet zelf weten wat je doet. Als het jou blij maakt, helemaal top!' zegt ze dan.. En net wat jij zegt Sander, het is geven en nemen. Grappig genoeg zei ik laatst nog uit pure gekheid tegen haar 'zolang jij je buik laat staan, laat ik mijn baard staan ha ha '! (6mnd geleden bevallen ha ha, maar daar gaat het niet om ) :D

En ach, zolang het verzorgt is, is een baard geen probleem in een goede relatie. Het gaat om de persoon achter de baard nietwaar?
 

Matiezzz

Baard
Oerbaard
Ik heb in aug 2015 mijn bruiloft gepland.
Bij de overgang van mn stoppelbaardje naar mn vollere baard was het "als die er met de bruiloft maar weer af is"...
Nu is het "als hij maar netjes is"...

Het heeft bij de dames altijd ff tijd nodig...
 

RonaldZ

Baard
Ik heb in aug 2015 mijn bruiloft gepland.
Bij de overgang van mn stoppelbaardje naar mn vollere baard was het "als die er met de bruiloft maar weer af is"...
Nu is het "als hij maar netjes is"...
Haha, het enige beeld dat ik van mijn vader heb zonder baard, zijn de trouwfoto's... Voor mijn dochter gaat het zelfde gelden. Mijn vrouw wilde toch graag een glad geschoren kin voor deze speciale dag ... En tja, je moet er toch wat voor over hebben...
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Ik ga in juli trouwen, en mijn meissie zit er nu net zo in als bij Matiezzz. Ze vind de baard verrassend leuk, als ie maar netjes is.

Ik merk sowieso dat ik zelf veel kritischer ben op mijn baard als zij.
 

Sander

beards be like...
Ik moet bekennen dat mijn vrouw het te gortig vond worden. Dus afgelopen weekend door de kapper er een stukje af laten halen en het mooi allemaal op één lengte laten scheren. Ziet er weer netjes uit en zij kan weer ademhalen tijdens een kus...
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Sander.....geen volle baard ( of halve tracker ) voor jou? o_O
 

Sander

beards be like...
De tracker zat er sowieso niet in, dat vindt mijn vrouw gewoon niet mooi. Daarom zo nu en dan bijwerken en er telkens wat minder afscheren. Dan valt het niet zo op ;)
En ik vond het op lengte brengen toch wat netter. Dan kan het ook op lengte wat langer groeien. Ik heb geen haast ;)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
...ja ...hihihi....om de week bijwerken...afscheren....vrouwlief heeft het dan op een gegeven moment niet meer door :D:)>(Y)
 
Banner image
Top