Wat zou ik het best kunnen doen

royvdv013

Stoppelbaard
Dag allemaal misschien kunnen jullie me helpen ik weet dat ik geduld moet hebben maar heb toch een vraagje rond mn onderlip en op mijn kin groeit het toch niet of niet veel zou & wat kan ik best doen met mn baard en welke verzorgings producten ik het best gebruik ben nog maar sinds 2-3 maanden denk ik ongeveer mijn baard laten groeien daarvoor trimde ik het altijd rond 4 mm
 

Bijlagen

  • 16949721324075143778093798859635.jpg
    16949721324075143778093798859635.jpg
    960,3 KB · Weergaven: 60
  • 16949722236058898987603359624227.jpg
    16949722236058898987603359624227.jpg
    811,2 KB · Weergaven: 57
  • 16949722424678063768022433816017.jpg
    16949722424678063768022433816017.jpg
    935,7 KB · Weergaven: 58

Texman

Koning Baard
Dag allemaal misschien kunnen jullie me helpen ik weet dat ik geduld moet hebben maar heb toch een vraagje rond mn onderlip en op mijn kin groeit het toch niet of niet veel zou & wat kan ik best doen met mn baard en welke verzorgings producten ik het best gebruik ben nog maar sinds 2-3 maanden denk ik ongeveer mijn baard laten groeien daarvoor trimde ik het altijd rond 4 mm
Dag Roy,
Ik vind dat je voor 2-3 maanden best al een mooie baard heb gekregen.
Dat er op je kin nog weinig baardgroei plaats vindt kom door je leeftijd enerzijds en je genetische aanleg anderzijds. Dat wil niet zeggen dat het niet gaat komen maar wel dat je geduld moet hebben.
Je baard ontwikkelt zich langzaam en waar hij groei kan zich in de loop der tijd uitbreiden.
Je hebt nu een baard zoals veel jonge mannen die hebben en daar is niks mee. Dus probeer ervan te genieten.
Wat de verzorging betreft heb je op dit moment een goede baardzeep/shampoo en baardolie nodig. Meer hoeft niet, pas als je baard langer wordt kan je evt. overstappen naar een baardbalsem.
Succes Texman :)>
 

royvdv013

Stoppelbaard
Dag Roy,
Ik vind dat je voor 2-3 maanden best al een mooie baard heb gekregen.
Dat er op je kin nog weinig baardgroei plaats vindt kom door je leeftijd enerzijds en je genetische aanleg anderzijds. Dat wil niet zeggen dat het niet gaat komen maar wel dat je geduld moet hebben.
Je baard ontwikkelt zich langzaam en waar hij groei kan zich in de loop der tijd uitbreiden.
Je hebt nu een baard zoals veel jonge mannen die hebben en daar is niks mee. Dus probeer ervan te genieten.
Wat de verzorging betreft heb je op dit moment een goede baardzeep/shampoo en baardolie nodig. Meer hoeft niet, pas als je baard langer wordt kan je evt. overstappen naar een baardbalsem.
Succes Texman :)>
Dankjewel van je reactie ga het zeker tijd geven en zo heel jong ben ik ook niet echt ben dit jaar 27 geworden of isdat nog jong voor een volle baard te hebben ken er zelf nog niet zoveel van maar ga volgende week langs de barber ook dus zal ook al helpen
 

Texman

Koning Baard
Dankjewel van je reactie ga het zeker tijd geven en zo heel jong ben ik ook niet echt ben dit jaar 27 geworden of isdat nog jong voor een volle baard te hebben ken er zelf nog niet zoveel van maar ga volgende week langs de barber ook dus zal ook al helpen
Als je al 27 bent zou je al kunnen beschikken over een volledig dekkende volle baard maar dat geldt lang niet voor iedereen. Het is dan vooral een kwestie van genen. Maar de ontwikkeling van je baard gaat nog een hele tijd door. Het is alleen een kwestie van de wat langere termijn.
Nu zijn er wel dingen die je kunt doen om je baardgroei te ondersteunen en dat heeft vooral te maken met een gezonde leefstijl waarin beweging(sport of fitness), voldoende nachtrust en gezonde voeding heel belangrijke factoren zijn. Als je dit op orde hebt is dat weer goed voor de productie van het mannelijke hormoon testosteron wat nodig is voor o.a. baardgroei.
Ook de juiste verzorging is van belang dus af en toe naar de barbier is geen slecht idee.
De barbier kan je trouwens ook goed informeren over de verzorging van je baard.
 

Michael86

Baard
Voor verzorging gewoon baardolie. Genoeg water drinken, dit maakt bij mij een groot verschil. Genen en leeftijd kan je niet beïnvloeden. Vooral geduld man, en op zich is je baard wel vol daar waar hij groeit. Dus dat is wel een groot pluspunt.
En geen haar onder je lip eet properder ;) Alles positief bezien groetjes en succes
 
Banner image
Top