Wat zijn de sterke en zwakke punten van jouw baard?

ISYMFS

Baard
Het lijkt mij wel leuk om van anderen te horen wat ze sterk vinden aan hun baard (denk aan de groei, soort groei, waar, hoe etc.)
En wat zijn de 'ontwikkelpunten' (zoals men dat tegenwoordig zo leuk brengt) van jouw baard :)


Als je baard flawless & Epic is mag je dat natuurlijk ook melden. Wel graag een foto dan (Pics or it didn't happen ;))
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Mijn zwakke punten van de baard:
1) De dunne onderkant
2) De zijkanten bij de mondhoeken (slechte groei)

Mijn sterke punten vindt ik lastig neer te zetten en laat ik aan anderen over
om te beoordelen, zelf ben ik naar mijn baard toe behoorlijk kritisch.

De "ontwikkelpunten" zijn in volle gang, na met een wat langere "goatee" begonnen
te zijn ben ik 1 juni 2014 gestart met de volle baard te laten staan, misschien dat dit
de "oorzaak" is van de dunnere onderkant omdat de rest nog bij moet groeien.
De zijkanten gaan hun lengte nu goed krijgen en ik hoop daarmee de onderkant
dikker te krijgen.
Helaas is mijn snor niet zo dik als ik zou willen en zoals aangegeven is de groei bij de
mondhoeken niet super. Een beetje kritisch zijn mag wel vind ik ;)

Ach, ik ben nu bijna 17 maanden bezig en we zien wel waar het eindigt, je zal het moeten
doen met de genen die je gegeven zijn, het is zoals het is :confused:

Maar ik ben trots op mijn baard en van mij mag hij blijven :D

Avatar 044.jpg
 
Laatst bewerkt:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ik vind alles sterk aan mijn baard.. Ben er trots op en zou hem niet anders willen hebben. Hij is vol, lang, sterk, mooi, lekker, bruin en in de zon issie rood.. Heerlijke baard dus als je het mij vraagt.. ;)
Het enige minpunt is dat hij nog geen Koninklijke onderscheiding heeft gehad.. Maar mijn gevoel zegt dat die er aan zit te komen.. :p
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
De mijne is overduidelijk hahahaha ( baardgroei op mijn kin gaat niet echt lukken hahaha )

Ik noem mijn baard niets voor niets SEMI-TRACKER hahahahaha
juli 2015FullSizeRender.jpg



Heden :p:D
 

Bijlagen

  • IMG_5206.jpg
    IMG_5206.jpg
    36,9 KB · Weergaven: 119
Laatst bewerkt door een moderator:

ISYMFS

Baard
Mijn zwakke punten van de baard:
1) De dunne onderkant
2) De zijkanten bij de mondhoeken (slechte groei)

Mijn sterke punten vindt ik lastig neer te zetten en laat ik aan anderen over
om te beoordelen, zelf ben ik naar mijn baard toe behoorlijk kritisch.

De "ontwikkelpunten" zijn in volle gang, na met een wat langere "goatee" begonnen
te zijn ben ik 1 juni 2014 gestart met de volle baard te laten staan, misschien dat dit
de "oorzaak" is van de dunnere onderkant omdat de rest nog bij moet groeien.
De zijkanten gaan hun lengte nu goed krijgen en ik hoop daarmee de onderkant
dikker te krijgen.
Helaas is mijn snor niet zo dik als ik zou willen en zoals aangegeven is de groei bij de
mondhoeken niet super. Een beetje kritisch zijn mag wel vind ik ;)

Ach, ik ben nu bijna 17 maanden bezig en we zien wel waar het eindigt, je zal het moeten
doen met de genen die je gegeven zijn, het is zoals het is :confused:

Maar ik ben trots op mijn baard en van mij mag hij blijven :D

Bekijk bijlage 1275

Zo apart om te lezen dat een awesome beard als die van jou, toch zijn mindere punten heeft voor de baarddrager zelf :D
Heb jij je baardgroeifases ergens gedocumenteerd hier op het forum? Ben wel benieuwd.
Staat je wel echt vet. Kale kop, wrede baard!!


@ Arjay,:D:D:D:D:D Ik heb echt keihard gelachen op je reactie. Ik zag daarna nog een filmpje (dat je ah drummen was) waarin je baard zichtbaar was.
En damn, geen woord gelogen kerel:eek::eek: Wat een fckn vette baard! so much want:confused::confused:

@ Punkjazz , jij hebt ook niks te klagen zie ik. Ik moet er niet aan denken om dat pluis bij mij weg te scheren. Maar bij jou groeit het net zo hard weer terug.
Staat je wreed!

Kale kop en baarden. (Y)(Y):)>:cool:



Ik moet natuurlijk zelf ook reageren.

Sterke punten: Ehm...dat er eindelijk iets gebeurd!!:eek::eek:

Zwakke punten: Ik denk nog steeds dat ik uitgelachen word wanneer ik een barbier zal bezoeken met de vraag mijn 'baard' te fatsoeneren. m.a.w. Ik durf het nog geen echte baard te noemen. Maar goed, geduld. Hoop ik .
 

Elfdutch

Baard
Sterke punten? Tsja, op en onder m'n kin is de groei echt super. En de donkere kleur vindt ik ook wel prima. Wel vreemd want m'n haar was vroeger altijd super wit.

Zwakke punten (ja daar komt ie weer) zijn de kale plekken op m'n kaaklijn. Wordt gelukkig al minder doordat de baard langer / voller wordt, maar blijf het een minpunt vinden.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Beetje moeilijk om over de eigen baard een dergelijke evaluatie te maken en objectief te blijven vind ik :p

Voor mezelf ben ik best tevreden over het geheel, al had ik graag iets vollere zijkanten gehad (negatief puntje dus)

Op de kin ben ik eveneens tevreden aangezien de volheid daar wel goed zit. De kleur vind ik dan weer apart en special en dus ook daar niks dan positieve gedachten (Y)
 

maximum

Zware baard
Tja id best lastig om over je eigen baard te oordelen:) Laat ik zo zeggen dat qua volheid en model er niks te klagen valt maar ik nog zeker niet mijn ideale baard bezit:DDan moet ik minimaal 6-12 maanden verder zijn;) Beard on:)>
 

Almer

Baard
Positief is gewoon de baard zelf. Punt klaar, heerlijk iets. :D

Negatief vind ik eigenlijk toch de soort haar, het is immens eigenwijs en krult om zijn "as" alhoewel het met mijn lengte steeds beter gaat.

Voor naar de barbier hoef je je in mijn ogen nooit te schamen, als je eerlijk bent en laat weten wat je ongeveer wilt dan kan een goede barbier echt goud waard zijn. Ze zien veel meer baardjes voorbij komen dan dat je zelf doet en hebben er verstand van. Gewoon doen altijd een goede ervaring
 

Bijlagen

  • 12185296_978705638839664_1244385461325977395_o.jpg
    12185296_978705638839664_1244385461325977395_o.jpg
    330 KB · Weergaven: 71

maximum

Zware baard
Positief is gewoon de baard zelf. Punt klaar, heerlijk iets. :D

Negatief vind ik eigenlijk toch de soort haar, het is immens eigenwijs en krult om zijn "as" alhoewel het met mijn lengte steeds beter gaat.

Voor naar de barbier hoef je je in mijn ogen nooit te schamen, als je eerlijk bent en laat weten wat je ongeveer wilt dan kan een goede barbier echt goud waard zijn. Ze zien veel meer baardjes voorbij komen dan dat je zelf doet en hebben er verstand van. Gewoon doen altijd een goede ervaring

Baard donkerder gemaakt?grt:)>
 

ISYMFS

Baard

Nice Hans! NIks minder dan een Epische baard!

Tja id best lastig om over je eigen baard te oordelen:) Laat ik zo zeggen dat qua volheid en model er niks te klagen valt maar ik nog zeker niet mijn ideale baard bezit:DDan moet ik minimaal 6-12 maanden verder zijn;) Beard on:)>
Jouw enige minpunt is dus gewoon dat het nog niet is daar waar het moet zijn. Maar dat komt er zeker aan!

Nice beard,ouwe!

Positief is gewoon de baard zelf. Punt klaar, heerlijk iets. :D

Negatief vind ik eigenlijk toch de soort haar, het is immens eigenwijs en krult om zijn "as" alhoewel het met mijn lengte steeds beter gaat.

Voor naar de barbier hoef je je in mijn ogen nooit te schamen, als je eerlijk bent en laat weten wat je ongeveer wilt dan kan een goede barbier echt goud waard zijn. Ze zien veel meer baardjes voorbij komen dan dat je zelf doet en hebben er verstand van. Gewoon doen altijd een goede ervaring

Wat een goeie baard hey!! Ik neem aan dat je het nodige arsenaal in je badkamer hebt staan om de krullen in bedwang te houden?
Van mij wordt nu wat springerig. Ga mij eens verdiepen in baardbalsems.

Ik hoop dat ik tegen de tijd dat ik naar de barbier moet de moed weet te verzamelen idd. Baard-onzekerheid. It's a real thing. Hahhaha.
 

Almer

Baard
Nou ja heb behoorlijk wat, maar weinig variatie. Valt qua onderhoud ook prima mee hoor, is vooral wassen, paar drupjes olie en beetje bijsnoeien met het schaartje.

Is veel wilder geweest en dat werkte niet echt zoals ik wou, liet eerst alles doen door de barbier maar maandje terug toch de trimmer zelf ter hande genomen en is de beste optie tot nu toe. Ik ben bij de barbier altijd wel aan het discussiëren met de jongens over het hele gebeuren, altijd gezellig :)
 

ISYMFS

Baard
Nou ja heb behoorlijk wat, maar weinig variatie. maandje terug toch de trimmer zelf ter hande genomen en is de beste optie tot nu toe

Klinkt als een puike baard, Almer. Wat bedoel je met weinig variatie? En heb je al missers gehad met je trimmer? :D Dat lijkt mij echt verschrikkelijk als je per ongeluk uitschiet. Had gisteren ook bijna zo een momentje. Toen besloot ik toch maar eerst even in de spiegel te kijken waar ik ah mikken was, anders had dit mij een halve bakkebaard gekost hahaha. ( ergens ver buiten de linie heb ik wat deserteurs die ik om de zoveel dagen in het gareel moet houden)
 

Almer

Baard
Ik ben vrij trouw qua merk, als ik tevreden ben zal ik niet heel snel iets uitproberen. Nou al bijna een jaar enkel Apothecary87 en honest amish, beide heerlijke merken.

En ja het is wel eng, vooral als je vergelijkt voor en na maar zolang je de rust bewaard zie ik niet hoe je iets fout kan doen en een trimmer is ook niet voor precies werk eigenlijk. Voor de neklijn misschien maar zelfs daarvoor zou ik eerder een scheermes pakken, zelf overgestapt naar een open mes en voor het hele precieze werk een Gilette Fusion met zo'n enkel mesje achterop...die zijn echt goed.

Verder is het echt knippen tot al die rare springerige haren weg zijn. Veel preciezer
 

Beardo

Stoppelbaard
Zwakke punten
Zijkanten is zwakke groei dus zal nooit een epic beard krijgen.
Groeit niet erg snel.
Snor is niet echt vol.

Sterke punten
Het is nu een echte baard, heeft me bijna een jaar gekost maar wel met een beetje bijsnoeien tussendoor.

Huidige stand 12271341_1260478547310929_1788178886_o.jpg
Vorige stand 11417757_1166919966666788_515077078238721504_o.jpg

Nog van de zijkant12190638_1246186948740089_374980479_o.jpg
 
Banner image
Top