wat denken jullie ervan

Peter1960

Baard
We zijn nu ongeveer een jaar ver. Ik ben nog altijd heel tevreden met mijn baardreis. Meer had ik niet verwacht en zal ik ook niet mogen verwachten . Het enige waar ik spijt van had, was dat de barbier hem voor mij iets te kort gemaakt had. En alhoewel het wat wild lijkt , hou ik hier wel van. De familie en vrienden hebben het ook grotendeels aanvaard.
En voor 2022Bekijk bijlage 20697 Bekijk bijlage 20698 Bekijk bijlage 20699 ? Af en toe een beetje zelf bijwerken en lekker laten groeien. Ik weet niet waar ik ga uitkomen, maar dat zien we wel.
[DOUBLEPOST=1641198626][/DOUBLEPOST]We zijn nu ongeveer een jaar ver. Ik ben nog altijd heel tevreden met mijn baardreis. Meer had ik niet verwacht en zal ik ook niet mogen verwachten . Het enige waar ik spijt van had, was dat de barbier hem voor mij iets te kort gemaakt had. En alhoewel het wat wild lijkt , hou ik hier wel van. De familie en vrienden hebben het ook grotendeels aanvaard.
En voor 2022Bekijk bijlage 20697 Bekijk bijlage 20698 Bekijk bijlage 20699 ? Af en toe een beetje zelf bijwerken en lekker laten groeien. Ik weet niet waar ik ga uitkomen, maar dat zien we wel.
Is al mooi lang, ziet er goed uit.
 

Macx

Baardaap
Een mooie baard en een baard die volgens mij best wel uniek te noemen is, ik heb nog niet eerder dit model baard gezien. Het ziet er mooi en goed verzorgt uit en ook mooie kleurschakeringen die er goed uitspringen. Heb je van nature deze stijle baardharen? of heb je dit zo zelf met een borstel en föhn zo netjes gestyled?
Draag em met trots Stefke.
 

stefke

Baard
Een mooie baard en een baard die volgens mij best wel uniek te noemen is, ik heb nog niet eerder dit model baard gezien. Het ziet er mooi en goed verzorgt uit en ook mooie kleurschakeringen die er goed uitspringen. Heb je van nature deze stijle baardharen? of heb je dit zo zelf met een borstel en föhn zo netjes gestyled?
Draag em met trots Stefke.

Deze foto is wel genomen toen ik rechtstreeks van de barbier kwam. Hij heeft hem gestyled en gefohnt. Meestal blijven de haren wel recht. Enkel aan ene kant komt er een beetje een golf in. En de grijze haren komen er met de jaren in.
 

Macx

Baardaap
Deze foto is wel genomen toen ik rechtstreeks van de barbier kwam. Hij heeft hem gestyled en gefohnt. Meestal blijven de haren wel recht. Enkel aan ene kant komt er een beetje een golf in. En de grijze haren komen er met de jaren in.

Ik vind golven ook wel mooi hoor Stefke en krullen ook. Grijs is ook mooi en bij jou zie ik diverse kleuren in je baard, dat is ook erg mooi.
 

stefke

Baard
Al eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb. Maar de afgelopen weken waren dan ook wel stressvol. Gelukkig is er beterschap in zicht. Ik heb mijn baard sinds de laatste foto zelf verzorgd. En ik heb besloten hem nog een tijdje te laten groeien (als het nog wilt natuurlijk). Bekijk bijlage 21769
[DOUBLEPOST=1649836217][/DOUBLEPOST]Al eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb. Maar de afgelopen weken waren dan ook wel stressvol. Gelukkig is er beterschap in zicht. Ik heb mijn baard sinds de laatste foto zelf verzorgd. En ik heb besloten hem nog een tijdje te laten groeien (als het nog wilt natuurlijk). IMG_20210807_065931.jpg
[DOUBLEPOST=1649836446][/DOUBLEPOST]verkeerde fotoIMG_20220413_092808.jpg
 

Peter1960

Baard
Al eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb. Maar de afgelopen weken waren dan ook wel stressvol. Gelukkig is er beterschap in zicht. Ik heb mijn baard sinds de laatste foto zelf verzorgd. En ik heb besloten hem nog een tijdje te laten groeien (als het nog wilt natuurlijk). Bekijk bijlage 21769
[DOUBLEPOST=1649836217][/DOUBLEPOST]Al eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb. Maar de afgelopen weken waren dan ook wel stressvol. Gelukkig is er beterschap in zicht. Ik heb mijn baard sinds de laatste foto zelf verzorgd. En ik heb besloten hem nog een tijdje te laten groeien (als het nog wilt natuurlijk). Bekijk bijlage 21770
[DOUBLEPOST=1649836446][/DOUBLEPOST]verkeerde fotoBekijk bijlage 21771
Wordt flink lang, mooi zo. Je zit nu op het punt (net zoals ik) dat je de indruk hebt dat je baard niet meer groeit, maar als je iedere maand een foto maakt, merk je wel telkens het verschil. :D
 

Giant

Zware baard
Ziet er goed uit!
Dat niet meer groeien ken ik ook. Maar ik zag een foto van mijzelf die een maand of 2 geleden is gemaakt en mijn snor was echt een stuk gegroeid.
Dat zal voor jou ook gelden. Maak een foto en vergelijk over een maand of 2.
 

Texman

Koning Baard
Ha @stefke,
Je baard is mooi lang geworden (Y)(Y)(Y) en dat hem nog langer wil laten groeien is natuurlijk prima zolang jij je er maar goed bij voelt.
Uit je bericht begrijp ik dat je ziek bent geweest, Bij deze van harte beterschap gewenst:).
Groet Texman:)>
 

Macx

Baardaap
Echt een prachtige natuurlijke baard, niet van dat strakke gedoe maar een mooie robuuste baard, heel mooi Stefke, het staat je ook heel goed.(Y)(Y)(Y)
Veel beterschap gewenst van mij en alle vrienden van het forum, hou je taai Stefke en laat de baard nog lekker door groeien, wordt alleen maar mooier en mooier.
 

tijn

Zware baard
Al eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb. Maar de afgelopen weken waren dan ook wel stressvol. Gelukkig is er beterschap in zicht. Ik heb mijn baard sinds de laatste foto zelf verzorgd. En ik heb besloten hem nog een tijdje te laten groeien (als het nog wilt natuurlijk). Bekijk bijlage 21769
[DOUBLEPOST=1649836217][/DOUBLEPOST]Al eventjes geleden dat ik nog wat gepost heb. Maar de afgelopen weken waren dan ook wel stressvol. Gelukkig is er beterschap in zicht. Ik heb mijn baard sinds de laatste foto zelf verzorgd. En ik heb besloten hem nog een tijdje te laten groeien (als het nog wilt natuurlijk). Bekijk bijlage 21770
[DOUBLEPOST=1649836446][/DOUBLEPOST]verkeerde fotoBekijk bijlage 21771
Pffff das een joekel van een baard. Mooi hoor. Ik hoop dat er zoals jezelf aangeeft dat er beterschap komt.
 

Macx

Baardaap
Tis alweer een tijdje geleden dat je hier op bezoek bent geweest, ik ben benieuwd hoe het met je gaat Stefke en hoe het met de baard is gesteld. Ik hoop dat het goed gaat met je Stefke en als je dit leest laat dan a.u.b. iets van je horen. Het allerbeste gewent broeder. Groetjes Macx
 
Banner image
Top