Waar komen de baardmannen vandaan?

TheoT

Baard
Ik woon in Sommelsdijk na vele omzwervingen op het mooie Zuid-Hollandse eiland Goeree-Overflakkee.
 

Derek

Baard
Geboren in Lisse, tijd in noordwijk gewoond, toen oostzaan, vlak bij amsterdam en nu zutphen tegen brummen aan :p
 

Jeb

Baard
Van kerkrade/heerlen/landgraaf/heerlen/landgraaf en dan weer terug naar kerkrade tot voor kort naar Groningen,.. nu woonachtig in surwold emsland in duitsland voor mijn werk.
 

Amens

Baard
Ben blij dat ik Drenthe kan vertegenwoordigen op dit forum. Geboren en getogen in Stadskanaal (voor alle mede-noordelingen: Moi!) en woon nu 8 jaar onder de rook van Hoogeveen.
 

Ger

Baard
Maar hoe kom je dan terecht in......
Langs de Vecht vertoeven altijd plezierig. Buitenplaats Slangenvecht, (google) uitspanning tussen Breukelen en Maarssen, direct met groot loungeterras aan de Vecht, zou een mooie locatie zijn voor een baardborrel, als ik u die suggestie mag aanreiken. Grote parkeerplaats ook. Maar ook het dorpsplein in Breukelen heeft leuke terassen
Van der valk breukelen, fraai terras en op loopafstand van station Breukelen, ook plezierig voor de treinreizigers
 
Laatst bewerkt:
ik ben geboren in Eindhoven toe ik 2 jaar was zijn wij verhuist naar schagen waar me vader vandaan kwam aan gezien mij moeder heimwee kreeg zijn we weer verhuist naar veldhoven en daar heb ik van af me 10e tot mijn 30e gewoon nu alweer 2 jaar in ulestraten vlak bij maastricht same met me vrouwtje die ik al.4 jaar ken . bevalt goed hier in limburg en me werk bevalt ook super . leuke.topic Sander ✌✌
 
Banner image
Top