Voorstelronde BaardPiraat + toekomstplannen

BaardPiraat

Stoppelbaard
Goedenavond baardgroeiers!

Ik ben sinds een paar dagen nieuw op dit forum en vond het weleens tijd om mij voor te stellen. Mijn naam op dit forum is BaardPiraat, ben 19 jaar oud en dit is eigenlijk de eerste keer in mijn leven dat ik mijn baard uit wil laten groeien;) heb al 1x m'n haren voor 3 maanden laten groeien maar toen was het nogal vlassig en dun. De snor en het gebied onder de onderlip willen echter niet meekomen.

Huidige situatie na 1 maandje groeien

2ltr214.png


jp8xn5.png


Dit is mijn doel, denken jullie dat dit haalbaar is?

b68sb8.jpg


Mijn bijdrage aan dit forum
Zodra ik wat verder ben met de beard journey, vooral ervaringen delen en mensen helpen voor zover ik kan! En ervaringen delen over producten.

Stay Bearded:)>
 

Renem

Volle Baard
Je hebt iig een fraai doel.

Ik vermoed dat je met je 19 jaar nog wat aan de jonge kant bent voor zo'n dichte baard als je voorbeeld, maar als dit de oogst van 1 maand al is kan er ook van alles nog gebeuren. Gewoon nog een tijdje laten groeien dus. (Y)

Vriendelijke groet, René
 

RCM

Baardaap
Ahoy!! Je doel is zeker erg gaaf, kwa dekking eigenlijk bijna perfect. Gezien je leeftijd zal je daar nog even geduld voor moeten hebben en kijken wat de komende maanden gebeurd. Gewoonweg voorlopig allemaal fijn laten groeien en kijken waar de baard strandt.;)(Y)
 

Carlstein11

Volle Baard
Welkom op het forum.
Mooi doet je al een doel hebt gesteld.
En het gaat zeker wel lukken maar je zult er wel de tijd voor moeten nemen.
Voorlopig lekker laten groeien en van de schaar en de trimmer af blijven.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha BaardPiraat,
Ook van mij welkom op dit leuke forum.
Ondanks het feit dat je nog jong bent heb je al wel een aardige baardgroei.(Y)
Dus dat beloofd wat voor de toekomst. Je stelt je ook een mooi doel.
Veel succes met je baardreis en we horen graag je ervaringen.
Texman:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
En.....zo'n baard als op de voorbeeldfoto ga je niet krijgen, want die kerel heeft een hele dichte, zware baard met groei direct onder zijn onderlip en een stevige snor.
Dat was het slechte nieuws, maar het goed nieuws is, dat je een baard gaat krijgen, die speciaal bij jou past. Iedereen heeft een geheel andere baard en dat is juist leuk, anders zagen we er allemaal hetzelfde uit.
Zo te beoordelen gaat het bij jou helemaal goed komen. :)>
 

John1966

Baard
Niets mis met jouw baard hoor.
Op jouw leeftijd had ik nog niet zoveel onder mijn kin hangen en dat is, uiteindelijk, ook goed gekomen ;)
Hou ons van het verloop op de hoogte!
 

BaardPiraat

Stoppelbaard
Het is weer eens tijd voor een baardupdate!:)> bedankt voor de goede woorden hierboven, ben nu 2 maanden op weg en heb er niks aan gedaan (niet geknipt of getrimd).
Opzich best blij met mijn progressie, ook de snor groeit wel een beetje alleen nog seeds geen groei onder de lip en kan ik zowat m'n huid zien door de haren heeno_O Wat vinden jullie ervan? Zou ik het aan de zijkant bij moeten trimmen?

tagfgw.jpg


11qr6ah.jpg
 
Banner image
Top