Twijfels

tijn

Zware baard
Geprobeerd en ik vind het wel netter zo (lijkt voller in het echt dan een close up foto blijkbaar)! Misschien laat ik hem echt wel staan voor op de meeting. :)
Mijn vrouw doet me wel twijfelen of ik mijn snor niet zou afdoen, maar dan blijft er wel erg weinig over denk ik?
Ziet er prima uit zo. In geeeeeen geval de snor eraf halen,das naar mijn mening geen gezicht.
 

Mrmtty20

Stoppelbaard
Bedankt voor de vele reacties mannen!
Zelf ben ik wel best tevreden van het resultaat, maar vind zelf dat er nog redelijk veel haren uitsteken. Vallen deze vanzelf plat als ze wat langer worden?
Ook vermoed ik dat met veel geduld baard en snor wel voller zullen geraken?
 

tijn

Zware baard
Bedankt voor de vele reacties mannen!
Zelf ben ik wel best tevreden van het resultaat, maar vind zelf dat er nog redelijk veel haren uitsteken. Vallen deze vanzelf plat als ze wat langer worden?
Ook vermoed ik dat met veel geduld baard en snor wel voller zullen geraken?
Kijk als je zelf tevreden bent dan is het goed. Maarmate de haren langer worden zullen ze ook meer naar beneden groeien. Maaaaaaar geduld he dat is wat je moet hebben.
 

Yainderidoo

Zware baard
Je kan natuurlijk ook gaan voor zoiets als Jordan Rudess een beroemde toetsenist. Ik vind die vent die Sik machtig mooi staan. En potdorie wat kan die kerel goed spelen ! ! !

iu


Hij heeft weinig snor...en misschien is je vrouw dan ook blij? ;)

Omnisphere kan ik trouwens ook aanbevelen....ik heb hem ook en vind het af en toe leuk om mee te speulen.
 

Texman

Koning Baard
Ik vind dit geweldig wat een geluid.(Y)(Y)(Y)
Ik denk dat Devin Townsend hier ook gebruik van maakt luister maar eens naar Universal Flames.
Dat massale koorgeluid komt echt niet van die paar achtergrond zangers en zangeressen.
Geweldig nummer trouwens :)

 

Yainderidoo

Zware baard
Ik ben benieuwd wat je van Jordans prachtige Baard (Sik) vind @Mrmtty20 ? Is het wat voor je?

Dat massale koorgeluid komt echt niet van die paar achtergrond zangers en zangeressen.
Geen idee...er zijn natuurlijk heel veel meer soft synths en weet ik niet wat, die die koorgeluiden produceren.
Ik heb de eerste versie van Omnisphere met één of twee uitbreidingen...waaronder een Moog tribute. De rest is nu te duur voor mij.
 

Mrmtty20

Stoppelbaard
Ik ben benieuwd wat je van Jordans prachtige Baard (Sik) vind @Mrmtty20 ? Is het wat voor je?


Geen idee...er zijn natuurlijk heel veel meer soft synths en weet ik niet wat, die die koorgeluiden produceren.
Ik heb de eerste versie van Omnisphere met één of twee uitbreidingen...waaronder een Moog tribute. De rest is nu te duur voor mij.
Het staat hem zeer goed, maar ik zal al blij zijn als er bij mij enige dichtheid in komt :)>
 

tijn

Zware baard
Week 3, begin nu wel een beetje ongeduldig te worden, op mijn kin begint het wat voller te lijken, maar de snor wil voorlopig echt niet mee.

Bekijk bijlage 21645 Bekijk bijlage 21646
Geduld, geduld en jawel geduld. Het kan gewoon niet dat je in een paar weken een volle baard of snor hebt. Dat duurt echt een paar maanden. Als ik jou was zou ik er niet zo heel veel mee bezig zijn. Maar ik weet dat is makenlijker gezegd dan gedaan. Wacht rustig af.
 

Macx

Baardaap
Ik ben het met voorgaande sprekers eens, geduld en doorzettingsvermogen moet aanwezig zijn, dan gaat het lukken.
Bedankt voor de update en veel succes met de sik, dat gaat zeker lukken en met de snor, die loopt iets achter, maar dat komt ook wel goed.
 
Banner image
Top