Toekomstige baardgenoot

Roberto

Stoppelbaard
Hallo iedereen! Mijn naam is Roberto en ik ben 25 jaar jong. 3, bijna 4 weken geleden besloot ik om een baard te gaan kweken. Reden: (?) Wanneer ik een biertje of iets dergelijks wou kopen werd er altijd om mijn ID gevraagd. Wat betekend dat ik met twijfel rond de 16 jaar word geschat. Mijn doel is om met een redelijk volle baard door het leven te gaan. Neklijn scheer ik wel weg. Dit is een recente foto. En vind dat het voor 4 weken heel matig groeit. Maar goed.. ik moet geduldig zijn. Hebben jullie tips over het (voor het eerst) laten staan van een volle baard. Moet het na enige tijd gelijk getrimd worden? (Etc) ik moet op dit gebied nog heel veel leren :) ben benieuwd naar alle tips

Groeten uit zaandam
 

Bijlagen

  • 20160114_093808.jpg
    20160114_093808.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 41

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hey Roberto en welkom op het forum.
Geduld is inderdaad altijd nodig bij het wachten op de baardgroei.
Gezien je nog vrij jonge leeftijd lijkt mij de huidige groei overigens niet verkeerd op 4 weken hoor ;)

Grootste tip is eigenlijk al door jezelf aangehaald dus: geduldig zijn (Y)

Verder kan je hier op het forum vrij veel tips vinden i.v.m. de verzorging, eventueel trimmen, bezoek aan de barbier etc.

Succes en "let it grow" :)>
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Welkom Roberto!

Voor 4 weken vind ik je baard helemaal zo slecht nog niet hoor!
Voor een goede volle baard heb je eerder maanden als weken nodig, dus je begin is echt lang niet slecht! (Y)
 

maximum

Zware baard
Welkom op het (b)aardigste forum van nederland Roberto:)Veel plezier op je baardreis(Y)Beard up:)>
 
Banner image
Top