Tim's baardreis

timvo

Stoppelbaard
Na heel lang twijfelen en discussies met de vrouw des huizes de knoop doorgehakt om m'n baard te laten staan.
Nog geen flauw idee waar ik uiteindelijk naartoe wil (lange/korte baard) maar ga het de komende maanden aankijken hoe het me bevalt.
Ben zelf niet ontevreden over de dekking, maar hoop toch wel snel uit de 'zwerver-baard' te zijn.

Zit momenteel op de schrale 2 weekjes niet scheren
 

Bijlagen

  • 20230923_185932.jpg
    20230923_185932.jpg
    450,3 KB · Weergaven: 79
  • 20230923_190009.jpg
    20230923_190009.jpg
    536,3 KB · Weergaven: 78
  • 20230923_190040.jpg
    20230923_190040.jpg
    706,6 KB · Weergaven: 76

Macx

Baardaap
Een goed begin, zo te zien heb je een goede dekking dus nu geduld houden en dan krijg je een mooie baard. Je zit nu nog niet in de zwervers fase hoor, het ziet er nu nog netjes uit haha, de zwervers fase begint over een paar weken, daar moet je doorheen dan komt het goed.
 

Texman

Koning Baard
Ha @timvo,
Gezien je foto's is de kans heel groot dat je een mooie baard gaat ontwikkelen.
Hou ons maar op de hoogte.
Texman :)>
 

Macx

Baardaap
Dat ziet er goed uit, je gaat nu de wat moeilijkere periode in, nu komt het er op aan dat je volhoud en niet gaat knippen, de haren zijn kort maar gaan nog niet allemaal liggen, je kunt wat baardolie en balsem gebruiken en de baardborstel is nu ook belangrijk om de baardharen te borstelen, borstelen is ook goed voor een goede bloeddoorstroming wat de groei weer bevorderd. Heb je al wat verzorgingsproducten?
Hou het in het begin een beetje eenvoudig en bestel bij mijnbaard.nl wat baardolie en een baardborstel.
mijnbaard.nl
 

Texman

Koning Baard
We zijn anderhalve week verder, hij groeit sneller dan verwacht!
Dit is een heel goed resultaat dus laat je baard maar doorgroeien.
Over een maand heb je denk al een mooie korte baard.
De vorm die je er in heb gebracht is ook heel goed.
Hou dit ook vol want dan komt je baard beter tot zijn recht en krijg je minder commentaar.
Succes Texman :)>
 

timvo

Stoppelbaard
We zijn weer een weekje verder. Deze week begonnen met borstelen en heb van m'n vrouw baardolie van de rituals gekregen, zo komen we mekaar toch een beetje tegemoet want ze moet echt nog wennen aan de baard.

In mijn omgeving krijg ik op wat uitzonderingen na wel echt veel complimenten
 

Bijlagen

  • 20231012_112012.jpg
    20231012_112012.jpg
    427,3 KB · Weergaven: 47
  • 20231012_112035.jpg
    20231012_112035.jpg
    379,7 KB · Weergaven: 47

Macx

Baardaap
We zijn weer een weekje verder. Deze week begonnen met borstelen en heb van m'n vrouw baardolie van de rituals gekregen, zo komen we mekaar toch een beetje tegemoet want ze moet echt nog wennen aan de baard.

In mijn omgeving krijg ik op wat uitzonderingen na wel echt veel complimenten
Het ziet er netjes en goed verzorgd uit, dus de complimenten zijn terecht. Volhouden dan wordt het een pracht baard.
 

Texman

Koning Baard
Inmiddels weer 2 weekjes verder. Ben nu een goeie 6 weken onderweg en wil ook echt niet meer terug naar zonder baard.
Vandaag voor het eerst de snor bijgeknipt om de bovenlip wat meer vrij te maken
Ziet er prima uit, goed gedaan.
Baard gaat trouwens ook goed (Y)(Y):)>
 

Michael86

Baard
Goe bezig man (Y) Is al een mooie baard. Je hebt een goede dekking en goede groei. Eens rustig nadenken wat voor baard je wil, want ik denk persoonlijk dat je baardgroei elk type aankan. Succes en groetjes
 

timvo

Stoppelbaard
Na 3 maanden ongecontroleerd laten groeien heb ik de baard afgelopen weekend voor het eerst laten bijwerken door de barbier.
Doodsbang vanwege alle spookverhalen over horrorbarbiers die de hele baard vernielen, maar ik liep tevreden naar buiten.
Besloten dat de lengte nog niet helemaal is zoals ik hem wil, maar heb weer een mooi punt om vanaf te vertrekken
 

Bijlagen

  • 20231217_101603.jpg
    20231217_101603.jpg
    713,3 KB · Weergaven: 26

Texman

Koning Baard
Na 3 maanden ongecontroleerd laten groeien heb ik de baard afgelopen weekend voor het eerst laten bijwerken door de barbier.
Doodsbang vanwege alle spookverhalen over horrorbarbiers die de hele baard vernielen, maar ik liep tevreden naar buiten.
Besloten dat de lengte nog niet helemaal is zoals ik hem wil, maar heb weer een mooi punt om vanaf te vertrekken
Je baard ziet er na de trimbeurt prima uit (Y)(Y)(Y):)>.
 
Banner image
Top