Tijd voor een baard...

Macx

Baardaap
En het vervolg… toch maar weer eens strak laten zetten en stukje eraf. Om goed te groeien moet men af en toe eens snoeien…
8834a544b20ca3ddd0da81d9d36aa7b4.jpg

969e3e7d467dd002d4aa0977a19a0ffe.jpg

dc4cc10381439edb9aab3a2a68acb070.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro


Prachtige baard en mooie snor, goed werk geleverd door de barbier.(Y)(Y)(Y)
 

Mapa

Baard
En het vervolg… toch maar weer eens strak laten zetten en stukje eraf. Om goed te groeien moet men af en toe eens snoeien…
8834a544b20ca3ddd0da81d9d36aa7b4.jpg

969e3e7d467dd002d4aa0977a19a0ffe.jpg

dc4cc10381439edb9aab3a2a68acb070.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Dit is een baard waar velen (ikzelf ook) van dromen! Echt prachtig!

Ik denk ook (en zie dit aub niet als commentaar!) dat, moest je je haar helemaal afscheren, je er echt nog eens zo knap uit zou zien! Het is een look die velen kiezen, en het scheert (haha!) Jaren van de optische leeftijd van een persoon.

Maar, zelfs al zou je dat niet doen.. je ziet er echt geweldig uit!
 

Peter1960

Baard
Dit is een baard waar velen (ikzelf ook) van dromen! Echt prachtig!

Ik denk ook (en zie dit aub niet als commentaar!) dat, moest je je haar helemaal afscheren, je er echt nog eens zo knap uit zou zien! Het is een look die velen kiezen, en het scheert (haha!) Jaren van de optische leeftijd van een persoon.

Maar, zelfs al zou je dat niet doen.. je ziet er echt geweldig uit!
klopt wel van dat kaalscheren; heb die stap 2 jaar geleden gezet na lang aarzelen, maar geen haar op mijn hoofd :D:D:D denkt er nog aan om terug te keren naar haar op mijn kop; alleen de baard mag blijven groeien :)>:)>:)>
 

Peter1960

Baard
Zit ook te denken om me eens kaal te scheren.
Maar durf de stap nog niet te zetten
Bij mij was het ingegeven door de voorgeschiedenis: ik had al een kale kruin, en vooraan begon het ook te verdwijnen, dus dan is de stap natuurlijk makkelijker gezet...;)
Je kan het bij wijze van experiment proberen, bij jou zal het wel teruggroeien als je het niet leuk vindt, maar mogelijk wil je niet meer terug naar een volle bos. :D
 
Banner image
Top