Thread verwijderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist heb ik een thread verwijderd, omdat deze mijn inziens wat uit de hand begon te lopen. Negativiteit hoeft niet op dit forum. De thread ging over het feit dat ik liever (relatief) anoniem blijf. Een andere persoon is het daar niet mee eens en vindt het onfatsoenlijk dat ik me niet heb voorgesteld en betwijfelt daarmee mijn legitimiteit en die van het forum. Dat kan, maar dat soort discussies doe ik liever privé.

Ik post dit stukje nogmaals, dan krijgen we dit hopelijk niet nog een keer:

Ik ben dus Barry. Zelf ben ik nu zo'n 3 jaar baarddrager. Netjes bijgehouden tot een lengte van 2,5 cm. Ik heb een vriendin en twee zoons. Dit forum ben ik gestart omdat ik zag dat er op meerdere fora gesproken werd over baarden en het groeien daarvan. Maar een dedicated forum was er (in Nederland) niet. Daarom dacht ik in die leemte te springen een platform op te zetten voor mannen die willen praten over hun baarden, maar ook voor vrouwen die het interessant vinden (er is een vrouwelijk lid!). Ik hoop dan ook dat dit forum nog een tijd kan blijven bestaan en dat jullie het naar je zin hebben. En ik hoop ook dat jullie niet teveel wakker liggen m.b.t. mijn identiteit. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Banner image
Top