The Bearded Man Company

dennisB

Baard
Ik kwam deze website tegen tijdens het zoeken naar een bedrijf dat ook samples baardolie heeft.
Aangezien ik graag wel oliën wil uitproberen, maar niet gelijk aan een 30 of 50 ml flesje vast wil zitten. Dit bedrijf zit in de UK en hier kun je samples van 2 ml bestellen, om zo achter je favoriete geur baard-olie te komen. Het wijst zich vanzelf en je kun een hele rits samples bestellen. Ik heb net een bestelling geplaatst en heb 8 verschillende soorten uitgezocht.

Ben erg benieuwd, ten eerste hoe lang het er over doet om thuis te arriveren en
ten tweede, ook welke uiteindelijk de lekkerste geur is, zodat ik iig hier dan een grotere inhoud kan bestellen. Misschien iets voor mijn mede-baardgenoten.

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte.

Dennis
 

Bee1984

Baard
Goed idee! Ben heel benieuwd naar je ervaringen. Zitten verschillende interessante geurtjes bij!
 

dennisB

Baard
Zo, sinds eergisteren het pakketje thuis gekregen.
Een klein kartonnen doosje van 10 mini flesjes van 2 ml. elk. Ik ben begonnen aan de driftwood, deze olie is redelijk dik, brengt makkelijk aan.
Hij ruikt echt naar oud hout wat al tijden langs de zeekust ligt, beetje ziltig. Ik persoonlijk vind deze geur lekker, maar ik heb er nog 7 te gaan:)
De flesjes zijn wel dusdanig smal dat er geen druppelpipet in kan. Maar er komen minuscule druppeltjes uit, dus al met al is het redelijk goed te verdelen.
Ik vermoed dat je er een keer of 3 mee kunt doen, per pipet, maar het is wel fijn dat als een geur je niet ligt, je niet te veel hoeft weg te doen.

De post deed er vanuit Engeland een dikke week over, maar het paasweekend zat er tussen, normaal zou de post er rond de 7 werkdagen over doen.
Kosten zijn ook nog te overzien, bezorgkosten zijn, ongeveer 5 euro om het thuis te bezorgen, en 8 flesjes kosten rond de 16 euro. Om nieuwe soorten uit te proberen is dit wel een fijne manier.
Ik houd jullie op de hoogte

DennisIMG_20150411_180653 2.jpg IMG_20150411_180733 2.jpg
[DOUBLEPOST=1428837199][/DOUBLEPOST]IMG_20150411_180757 2.jpg
[DOUBLEPOST=1428837234][/DOUBLEPOST]Dit is een overzicht van de geuren die er zijn.
 

Bee1984

Baard
Die "Fresh Cut Grass" lijkt mij wel wat. Als boerenzoon hou ik van de geur van vers gemaaid gras. Het ultieme gevoel van zomer!
Denk dat ik er ook maar een pakketje ga bestellen! :)>(Y)
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Uitstekend verhaal al, Dennis!!

Aardig wat keuzes te maken met zoveel aanbod, dan zijn die testers ideaal!! (Y)
 

HBER

Stoppelbaard
Bedankt voor de tip, Dennis, ik heb ze alle 24 besteld en binnen 3 dagen in huis !! (geen paaswekend, dus dat scheelt blijkbaar nogal qua bezorging). Super !
 

dennisB

Baard
Inmiddels een aantal dagen verder, ik doe toch wel een keer of 5 per flaconnetje. Dus al met al kan ik weer een week of wat verder. Nu inmiddels bezig aan de Sandalwood, dit is ook een lekkere geur, beetje zachte houtsoort, ruikt erg subtiel...
 
Banner image
Top