Terrorist grapjes

Joffi

Baard
Vandaag nog een glad geschoren kerel tegen me, he man ... Ben je bij de is.
Dan heb ik hem de vraag gesteld , dus jij vind dat ik beter zonder baard uit zie?, jazeker zegt hij.
Waarop ik hem van antwoord diende.... Wat kun jij dan nog doen ?

Ik zeg altijd dat ze beter niet in mijn buurt kunnen blijven.... tenzij ze opgeblazen willen worden....;)
 

Foen

Stoppelbaard
Weleens (vaak) last van, wellicht dat het Zuid-Amerikaanse tintje een extra bijdrage levert. Ik hoor weleens Che (Guevara) geroep in mijn voetbalteam, "Che-minee wat een kans, Chezus-mina die bal mocht er wel in". Het ergerlijke vind ik wel dat ze stuk voor stuk denken dat ze de eerste zijn die het zegt tegen je. Af en toe een (explosieve) zwijgzame blik wil helpen bij mij of de vaak gebruikte: Ik:"Vinden ze jou thuis niet grappig?" Hij/zij:"Waarom?" ik: "Omdat je hier probeert leuk te doen...."
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik ken geen Vikingtaal maar hoop dat je Mjolnir niet is wat ik denk! ;)
Gelukkig niet Glenn ;)

Mjölnir, Mjöllnir of Mjollnir is in de Noordse mythologie de krijgshamer van Thor, de god van de donder. De hamer werd voor hem vervaardigd door de dwergenBrokkr en Eitri, die magische voorwerpen voor de goden maakten.[1] De betekenis van de naam is omstreden en reikt van "vergruizer" tot "bliksemschicht".

IMG_0005r.jpg
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
En grappig, dat het Russische woord duidelijk is afgeleid van het Noorse.
Polshorloges draagt men bij korte- of opgerolde mouwen. Bij een kostuum met heus overhemd ( dubbele manchet en manchetknopen) is dit onprettig en draagt men een vestzak-uurwerk.
Tijdens de Eerste Wereldoorlog 1914-1918 vond men het onhandig om steeds een uurwerk aan een ketting tevoorschijn te moeten halen vanonder het uniform en ging men lederen polsbanden gebruiken, waarin het vestzak-uurwerk werd vastgezet en zo werd het polshorloge geboren. Tijdens de Tweede Wereldoorlog waren er horlogepolsbanden, die over de buitenjas gedragen werden, zodat men de mouw niet hoefde op te rollen of de handschoenen uit te trekken.

image.jpeg image.jpeg

Maar dit heeft natuurlijk helemaal niets te maken met strijdhamers en bliksemschichten. :D
 

Zenabi

Stoppelbaard
gaat goed met mn baard denk ik haha , vandaag 3x opmerking over gehad , daarvoor nog nooit ,
alleen de laatste werd boos hihi ,
leek wel een oude vent en een jihad . Kan zijn zei ik , maar ik ben geen 130 kg
was gemeen en deed pijn zei hij , ik: joh dacht dat we ff momentje hadden voor elkaar om alles open tegen elkaar te zeggen .
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik stapte vandaag door de voordeur de straat op, waar enige buren stonden te kletsen. Een overbuurman, die altijd schijtlollig denkt te zijn met zijn vrouw, waren gekleed in een soort Tiroler-kostuums met bijpassende hoedjes. Geen flauw idee waarom, maar ze leken het zelf mooi te vinden.
De man begon direct lachend aan iedereen te vertellen, dat de Kerstman erg vroeg gearriveerd was dit jaar en moest er zelf hartelijk om lachen.
Ik was nauwelijks geamuseerd, omdat ik me afvroeg of de man na bijna een jaar nog niet aan mijn baard gewend was, dus ik bevestigde zijn opmerking, dat ik dit jaar vroeg aanwezig was en voegde er direct maar aan toe:' Maar moeten jullie elfen geen cadeau's voor me aan het inpakken zijn?'.
Heel vreemd, maar de buurman leek ineens veel minder uitgelaten.
 

Diederik

Volle Baard
Heel goed.

Ik vraag me nog steeds af waarom het (blijkbaar) prima is om opmerkingen te maken over iemands baard.... een opmerking over iemands kleding of haarstijl wordt immers ook niet op prijs gesteld?

#rarejongensdienederlanders
 
Banner image
Top