Tattoos

Lennchu

Baard
Zijn tatoo's in jouw sport verboden dan ???

Nee niet zo zeer verboden, gewoon persoonlijk niet slim om ze op armen en/of benen te zetten. Dit in verband met het bijten van de honden en het achterlaten van blauweplekken en soms scheuren en dergelijke!

Dus vind ik het zonde om een mooie tattoo te zetten op plaatsen die vatbaar zijn.
 
Eerlijk gezegd vind ik het best stoer. En getuige vele foto's hier: MOOI. Dat gezegd hebbende moet ik erkennen dat ik nog geen tatttoo heb. Ik zou er wellicht één zetten, als die
1 iets uitdraagt wat bij mij hoort
2 origineel is
3 ik hem ws liefst zelf zal zetten
4 tijdloos zal zijn qwa afbeelding
Dus wellicht nog wat dubben.
Maar beslist hele mooie gezien van jullie
 
Mijn tattoo, toen hij net gezet was. Waarom een ajuin, vraag je? De reden is, is omdat ik een interesse heb in het occulte, zoals bijvoorbeeld Hoodoo (je weet wel). Niet praktiserend en niet dat ik er in geloof, echter vind ik het een mooie thematiek. Een beetje ontstaan uit mijn voorliefde voor old-time blues.
De symmetrie er achter is niets anders dan een vorm ;)
13680730_1195823697114667_5293396378041745970_n.jpg
 

Lennchu

Baard
Mijn tattoo, toen hij net gezet was. Waarom een ajuin, vraag je? De reden is, is omdat ik een interesse heb in het occulte, zoals bijvoorbeeld Hoodoo (je weet wel). Niet praktiserend en niet dat ik er in geloof, echter vind ik het een mooie thematiek. Een beetje ontstaan uit mijn voorliefde voor old-time blues.
De symmetrie er achter is niets anders dan een vorm ;)
13680730_1195823697114667_5293396378041745970_n.jpg

Apart, je zal het echt niet overal zien nee! Kei mooi gemaakt ook, al zeg ik het zelf!
 

Ronster

Baard
Haha, wel heel apart idd een ui!
Maar erg mooi gemaakt. Ik kende die dude nog helemaal niet.
Ik was er vast van overtuigd weer terug te gaan naar Needle Art (Eugen), maar Xander is ook wel een serieuze optie als ik zijn werk zo zie, krijg er weer kriebels van... :)>
 
Haha, wel heel apart idd een ui!
Maar erg mooi gemaakt. Ik kende die dude nog helemaal niet.
Ik was er vast van overtuigd weer terug te gaan naar Needle Art (Eugen), maar Xander is ook wel een serieuze optie als ik zijn werk zo zie, krijg er weer kriebels van... :)>

Waar kom je vandaan?
 
Banner image
Top