Scheren voor sollicitatie?

Scheren voor een sollicitatie?

  • Nooit! Ze nemen me maar zoals ik ben!

    Votes: 16 41,0%
  • Alleen netjes bijtrimmen.

    Votes: 18 46,2%
  • Ja, maar daarna laat ik hem gewoon groeien, hoor.

    Votes: 2 5,1%
  • Ja, iemand met een blote-billen-gezicht wordt sneller aangenomen.

    Votes: 3 7,7%
  • Anders...

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    39

Geus

Baard
Mijn conclusie, even weer meer on-topic: nee, niet scheren voor een sollicitatiegesprek, maar voor sommige banen is een lange baard misschien niet zo handig. ;)
 

Noiz13

Stoppelbaard
Voor mij maar twee functies waar ik op solliciteer en beide hebben
als pré dat er een baard aanwezig is, beide banen hebben grote voordelen,
11 maanden vrij en een paar weken werken in december, ik laat het aan
jullie fantasie over op welke functies ik doel ;) :p :D :rolleyes:
ik wist het vertel mij maar waarom ik geen nieuwe fiets kreeg van je.
 

Zwollenaar

Zware baard
Vanwege mijn pensioengerechtige leeftijd hoef ik me hier niet meer druk over te maken.
Voor die tijd werkte ik in de zorg en daar was een baard ook nooit een probleem mist goed
onderhouden en verzorgd
 

Mx7733

Stoppelbaard
Als werkeloze is dit een vraag die me nogal wel eens bezig houdt...

Daarom vraag ik tijdens een sollicitatie altijd wat de standaard binnen het bedrijf is.

Beggars can't be choosers heb ik altijd geleerd :) En momenteel is het in om een baard te hebben, dat helpt wel!
 

Yngvar

Stoppelbaard
Bij ons wordt je niet afgekeurd op je baard. Ik neem zo nu en dan ook sollicitaties af en mannen met baarden geef ik zelfs voorkeur gezien er hier nogal wat verwijfde jochies met een Zwitsal-bakkes rondwandelen :) Zelf zou ik m'n baardje er niet afhalen voor een sollicitatie, een trimbeurtje volstaat prima! Bovendien zegt je baard niks over je "kunnen", maar wel over hoe awesome je bent!
 

Tim

Baard
Wel een berg clienten die je baard kunnen aanvallen... Bij mij trouwens ook... Lvb clienten van onderaanneemschap tbs keten tot ggz jongens die me graag een kopje kleiner maken... Tegenwoordig op een trainingshuis waar het allemaal moet gaan reïntregeren dus daar is het rustig.... Heeeeel rustig... Zzzz
 
Banner image
Top