Ronster's bearded diary

Ronster

Baard
Nou, ik wil hem zeker nog wel langer. Voor mijn gevoel ben ik pas begonnen en heb ik nog helemaal geen dikke baard :)
 
Ruilen hoeft niet
Maar ik zie dat jij gewoon veel meer ruimte heb tussen je neus en lip. Ik zou zeggen kweken tot een meesterlijke bazen snor!
 

Ronster

Baard
Ahoy!
Captain Redbeard reporting for update!

27347524164_5bfe1fa516_c.jpg


27960099405_4fe4eb90fc_c.jpg


27680668090_2b0d7f0d36_c.jpg


Het begint nu wel serieuze vormen aan te nemen, maar het wordt m.i. wel tijd om eens wat te gaan trimmen zodat het weer wat netter uit ziet. Dus vanavond als ik niet te moe ben eens de schaar en clipper ter hande nemen :)>
Ik ben ook in mijn nek aan het laten groeien sinds zo'n 3 weken, maar ik denk dat ik deze toch weer ga scheren tot het eventueel wat langer is.
 

PerryS

Baard
Netjes man! Je snor ziet er ook erg goed uit moet ik zeggen..:eek: Heb jij geen last dat de snor op een gegeven moment uit zichzelf steeds omlaag gaat hangen?o_O
 

Ronster

Baard
Thx mannen!
Haha die laatste pic heb ik met snapchat gemaakt. Zag mn nichtje ermee klooien en vond het wel grappig :D

Zeker zakt de snor uit, maar je kunt hem wel 'trainen' en stylen zodat hij zoveel mogelijk in model blijft. Zie hier een handige tip: Klik

Met eten is een tijdje heel irritant geweest, maar hij begint nu op een lengte te komen dat de haren niet zoveel meer in je mond krullen omdat je ze naar de zijkanten kunt stylen. En je moet ermee leren omgaan. Kleinere happen bijvoorbeeld.
Dus kan niet zeggen dat ik er nu nog last van heb.

Zojuist een beetje getrimmed en de neklijn weer geschoren. Ziet er toch weer beter uit nu de haren aan de zijkanten meer op 1 lengte zijn.
 

Ronster

Baard
Ook maar weer eens een updatetje...

28382097273_ef5c1ce0a4_c.jpg


Dit is anderhalve week geleden kort na mijn barbierbezoek in Stockholm.
Er is behoorlijk wat af gehaald, maar dat was ook wel nodig vond ikzelf.

Het ziet er nu wel weer wat anders uit. De barbier had het haar stijl gemaakt met een ronde borstel en een gloeiendhete föhn. Hierna ook geen olie oid erin gedaan, dus het ziet er wel wat droog uit. Maar wel tevreden met het model dat hij erin heeft gebracht,
 
Banner image
Top