RBBP’s Beard so far

RBBP

Baard
Goedemorgen!
Het was weer een druk weekend, dus de reactie bleef uit.

Dank allen voor de positieve reacties!
Zeker streelt dat de ego, stuk voor stuk :p
Dat over meer haren p/cm op de kin geloof ik wel, de sik is al een beste houvast :)>

De ergste momenten voor mij zijn in de week voor de aanloop naar de Barbier. Dan neig ik heel erg om het te laten fatsoeneren.
Nu die afspraak geweest is en ik hier de reacties lees ebt dat langzaam weer weg. Dus ik heb nu weer 3 weken rust tot de aanloop naar de volgende afspraako_O

Ergens hier zei iemand dat mensen met een beginnende baard te kritisch naar zichzelf kijken, ik ben het daar wel mee eens.
 

Mischaa

Baard
Goedemorgen!
Het was weer een druk weekend, dus de reactie bleef uit.

Dank allen voor de positieve reacties!
Zeker streelt dat de ego, stuk voor stuk :p
Dat over meer haren p/cm op de kin geloof ik wel, de sik is al een beste houvast :)>

De ergste momenten voor mij zijn in de week voor de aanloop naar de Barbier. Dan neig ik heel erg om het te laten fatsoeneren.
Nu die afspraak geweest is en ik hier de reacties lees ebt dat langzaam weer weg. Dus ik heb nu weer 3 weken rust tot de aanloop naar de volgende afspraako_O

Ergens hier zei iemand dat mensen met een beginnende baard te kritisch naar zichzelf kijken, ik ben het daar wel mee eens.

Dikke baard man! Stevig front ook!
 

RBBP

Baard
Thanks Macx!
Haha ja die snor, dat is op aanraden van mijn Barbier. Die weigert de snor te knippen o_O
Hij zegt dat die snor complimenteert .. en ik vind alles best :p
 

Macx

Baardaap
Thanks Macx!
Haha ja die snor, dat is op aanraden van mijn Barbier. Die weigert de snor te knippen o_O
Hij zegt dat die snor complimenteert .. en ik vind alles best :p

Deze barbier bewijst hiermee zijn vakmanschap, het is nu één mooi geheel. Kijk, zo'n barbier daar kun je vertrouwen in hebben.
Wat mij betreft, mag je gerust reclame maken voor je barbier. Je woont niet bij mij in de buurt volgens mij, anders zou ik graag een afspraak maken met deze
echte barbier.
Dus alvast drie duimpjes voor je barbier, ⁣(Y)(Y)(Y)
 

RBBP

Baard
Deze barbier bewijst hiermee zijn vakmanschap, het is nu één mooi geheel. Kijk, zo'n barbier daar kun je vertrouwen in hebben.
Wat mij betreft, mag je gerust reclame maken voor je barbier. Je woont niet bij mij in de buurt volgens mij, anders zou ik graag een afspraak maken met deze
echte barbier.
Dus alvast drie duimpjes voor je barbier, ⁣(Y)(Y)(Y)

Ik woon inderdaad niet bij jou in de buurt, hoewel ik wel in Oosterhout gewoond heb en er tot voor kort nog meer dan regelmatig kwam :rolleyes:
Barbier zit in Nieuwegein, TheGoodFellas
https://www.google.com/search?q=the...yUVdHdzRrNGRQbFkxQ3hYT013MXBlX1AyYzFuenV2NElB
Goed volk en altijd gezellig.

Zoals ik eerder al zei je baard is prachtig en ook je snor mag er zijn (Y)(Y)(Y).
Ik denk dat je echt kan gaan voor een langere baard het zal je geweldig staan :)>:)>:)>
Thanks weer Texman!
Eigenlijk heb ik vooralsnog geen idee waar ik naar toe wil.
Ik ga met de dag en zie waar het eindigt. Mijzelf kennende kan dat zomaar zijn waar ik vooraf niet dacht naartoe te gaan. :)>:D
[DOUBLEPOST=1655053295][/DOUBLEPOST]
Mooie baard en idd super snor
Dank je we Tijn!
Had eigenlijk niet verwacht dat de snor zo de aandacht zou trekken!
Had hij toch gelijk deze niet te knippen haha
 

Macx

Baardaap
Ik woon inderdaad niet bij jou in de buurt, hoewel ik wel in Oosterhout gewoond heb en er tot voor kort nog meer dan regelmatig kwam :rolleyes:
Barbier zit in Nieuwegein, TheGoodFellas
https://www.google.com/search?q=thegoodfellas&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m#lkt=LocalPoiPhotos&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:13497092003119563001,rc_q:The%20Good%20Fellas,ru_q:The%20Good%20Fellas,trex_id:OV1uWe&lpg=cid:CgIgAQ==,ik:CAoSLEFGMVFpcE9HQkUyUVdHdzRrNGRQbFkxQ3hYT013MXBlX1AyYzFuenV2NElB
Goed volk en altijd gezellig.


Thanks weer Texman!
Eigenlijk heb ik vooralsnog geen idee waar ik naar toe wil.
Ik ga met de dag en zie waar het eindigt. Mijzelf kennende kan dat zomaar zijn waar ik vooraf niet dacht naartoe te gaan. :)>:D
[DOUBLEPOST=1655053295][/DOUBLEPOST]
Dank je we Tijn!
Had eigenlijk niet verwacht dat de snor zo de aandacht zou trekken!
Had hij toch gelijk deze niet te knippen haha
Absoluut!
[DOUBLEPOST=1655056084][/DOUBLEPOST]
Ik woon inderdaad niet bij jou in de buurt, hoewel ik wel in Oosterhout gewoond heb en er tot voor kort nog meer dan regelmatig kwam :rolleyes:
Barbier zit in Nieuwegein, TheGoodFellas
https://www.google.com/search?q=thegoodfellas&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m#lkt=LocalPoiPhotos&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:13497092003119563001,rc_q:The%20Good%20Fellas,ru_q:The%20Good%20Fellas,trex_id:OV1uWe&lpg=cid:CgIgAQ==,ik:CAoSLEFGMVFpcE9HQkUyUVdHdzRrNGRQbFkxQ3hYT013MXBlX1AyYzFuenV2NElB
Goed volk en altijd gezellig.


Thanks weer Texman!
Eigenlijk heb ik vooralsnog geen idee waar ik naar toe wil.
Ik ga met de dag en zie waar het eindigt. Mijzelf kennende kan dat zomaar zijn waar ik vooraf niet dacht naartoe te gaan. :)>:D
[DOUBLEPOST=1655053295][/DOUBLEPOST]
Dank je we Tijn!
Had eigenlijk niet verwacht dat de snor zo de aandacht zou trekken!
Had hij toch gelijk deze niet te knippen haha
Hahaha, dat herken ik zo hé jongen, kijk ik weet het ook niet haha, ik laat het gewoon groeien en kijk wel. jij hebt een super mooie dekking en kleur ook fantastisch, het zou zonde zijn om het weer eraf te halen voor e.a. strak moddeltje. Jij hebt een baard die van nature heel mooi is, ik zou er weinig aan laten doen.
[DOUBLEPOST=1655056326][/DOUBLEPOST]
Ik woon inderdaad niet bij jou in de buurt, hoewel ik wel in Oosterhout gewoond heb en er tot voor kort nog meer dan regelmatig kwam :rolleyes:
Barbier zit in Nieuwegein, TheGoodFellas
https://www.google.com/search?q=thegoodfellas&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m#lkt=LocalPoiPhotos&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:13497092003119563001,rc_q:The%20Good%20Fellas,ru_q:The%20Good%20Fellas,trex_id:OV1uWe&lpg=cid:CgIgAQ==,ik:CAoSLEFGMVFpcE9HQkUyUVdHdzRrNGRQbFkxQ3hYT013MXBlX1AyYzFuenV2NElB
Goed volk en altijd gezellig.

Bedankt Bolster, zover is dat niet, dan ga ik als ik ga, daar wel een afspraak maken want deze man weet waar hij over praat.
Dat hij niet aan je snor wilde knippen is daar duidelijk een bewijs van, van zulke mensen daar houd ik van.

Thanks weer Texman!
Eigenlijk heb ik vooralsnog geen idee waar ik naar toe wil.
Ik ga met de dag en zie waar het eindigt. Mijzelf kennende kan dat zomaar zijn waar ik vooraf niet dacht naartoe te gaan. :)>:D
[DOUBLEPOST=1655053295][/DOUBLEPOST]
Dank je we Tijn!
Had eigenlijk niet verwacht dat de snor zo de aandacht zou trekken!
Had hij toch gelijk deze niet te knippen haha
 

RBBP

Baard
Thanks weer Macx, ken er maar weinig die zo positief in het leven staan als jij!
En dat is bedoelt als compliment :p

Ergens vind ik je gelijk hebben dat het zonde is om te scheren, maar ergens kijk ik ook zo uit naar strakke symmetrische lijnen.
De autist in mij wordt gek door de ongelijkheid in de baard.
Maar moet wel toegeven dat ik een hoop meer heb/krijg qua gezichtsbeharing dan ik had verwacht. En de 3 maanden waarvan ik dacht dat het een fictief getal was lijken toch ergens op gebaseerd te zijn, want nu bijna aan het eind van die 3 maanden zie ik wel zo veel meer progressie wat vooral de laatste maand lijkt te ontstaan.

Al met al best aangenaam verrast dus.
 

Rothbeard62

Volle Baard
Dat ziet er uitstekend uit! Mooi dat de baard wat langer en voller wordt, dat staat je goed! En je barbier heeft gelijk, het zou zonde zijn om zo'n goeie en volle snor te snoeien. Ik neem aan dat je al erg trots bent op het resultaat :)>:cool:(Y)
 

Macx

Baardaap
Thanks weer Macx, ken er maar weinig die zo positief in het leven staan als jij!
En dat is bedoelt als compliment :p

Ergens vind ik je gelijk hebben dat het zonde is om te scheren, maar ergens kijk ik ook zo uit naar strakke symmetrische lijnen.
De autist in mij wordt gek door de ongelijkheid in de baard.
Maar moet wel toegeven dat ik een hoop meer heb/krijg qua gezichtsbeharing dan ik had verwacht. En de 3 maanden waarvan ik dacht dat het een fictief getal was lijken toch ergens op gebaseerd te zijn, want nu bijna aan het eind van die 3 maanden zie ik wel zo veel meer progressie wat vooral de laatste maand lijkt te ontstaan.

Al met al best aangenaam verrast dus.
Je kunt een baard langer houden en op de wangen dan strak houden, het gaat mij meer om de textuur van de baard, die is bij jouw erg mooi en hoe langer hij wordt hoe mooier. Een mooie volle baard en strak op de wangen, er zijn talloze mogelijkheden, maar er moet eerst volume zijn en als het dan zover is dan ga je het zo laten creëren zoals jij dat wilt, maar dan wel strak op de wangen zoals je dat aangaf in je vorige bericht. Hoe meer lengte je hebt gekweekt hoe meer mogelijkheden je hebt, en wie weet wat je dan leuk gaat vinden. ik ga dat ook doen, eerst volume lengte breedte etc etc, dan voorzichtig in goede samenspraak met je barbier lekker aan de gang gaan. Mocht het dan na een tijdje niet meer zo leuk zijn dan ga je weer iets anders verzinnen, dat kan dan ook omdat je nog voldoende volume over hebt. En als je dat ook niet bevalt, ga je weer een stukje terug, net zo lang tot je het gevonden hebt.
 

tijn

Zware baard
Ik woon inderdaad niet bij jou in de buurt, hoewel ik wel in Oosterhout gewoond heb en er tot voor kort nog meer dan regelmatig kwam :rolleyes:
Barbier zit in Nieuwegein, TheGoodFellas
https://www.google.com/search?q=thegoodfellas&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-m#lkt=LocalPoiPhotos&trex=m_t:lcl_akp,rc_f:nav,rc_ludocids:13497092003119563001,rc_q:The%20Good%20Fellas,ru_q:The%20Good%20Fellas,trex_id:OV1uWe&lpg=cid:CgIgAQ==,ik:CAoSLEFGMVFpcE9HQkUyUVdHdzRrNGRQbFkxQ3hYT013MXBlX1AyYzFuenV2NElB
Goed volk en altijd gezellig.


Thanks weer Texman!
Eigenlijk heb ik vooralsnog geen idee waar ik naar toe wil.
Ik ga met de dag en zie waar het eindigt. Mijzelf kennende kan dat zomaar zijn waar ik vooraf niet dacht naartoe te gaan. :)>:D
[DOUBLEPOST=1655053295][/DOUBLEPOST]
Dank je we Tijn!
Had eigenlijk niet verwacht dat de snor zo de aandacht zou trekken!
Had hij toch gelijk deze niet te knippen haha
Nee zou ik zeker niet doen, is een prachtsnor
 

RBBP

Baard
Dat ziet er uitstekend uit! Mooi dat de baard wat langer en voller wordt, dat staat je goed! En je barbier heeft gelijk, het zou zonde zijn om zo'n goeie en volle snor te snoeien. Ik neem aan dat je al erg trots bent op het resultaat :)>:cool:(Y)

Thanks Rothbeard ook voor de complimenten!
Zeker dat ik trots ben... hoewel ik nog steeds de dingen zie die ik anders wil is het wel leuk om te zien dat je er uiteindelijk wel komt.
Maar zeker wel trots.
De reacties als je buiten loopt van je omgeving zijn leuk... zowel de positieve als semi negatieve .. ik houd er van :p

Je kunt een baard langer houden en op de wangen dan strak houden, het gaat mij meer om de textuur van de baard, die is bij jouw erg mooi en hoe langer hij wordt hoe mooier. Een mooie volle baard en strak op de wangen, er zijn talloze mogelijkheden, maar er moet eerst volume zijn en als het dan zover is dan ga je het zo laten creëren zoals jij dat wilt, maar dan wel strak op de wangen zoals je dat aangaf in je vorige bericht. Hoe meer lengte je hebt gekweekt hoe meer mogelijkheden je hebt, en wie weet wat je dan leuk gaat vinden. ik ga dat ook doen, eerst volume lengte breedte etc etc, dan voorzichtig in goede samenspraak met je barbier lekker aan de gang gaan. Mocht het dan na een tijdje niet meer zo leuk zijn dan ga je weer iets anders verzinnen, dat kan dan ook omdat je nog voldoende volume over hebt. En als je dat ook niet bevalt, ga je weer een stukje terug, net zo lang tot je het gevonden hebt.

Einde van de maand moet ik voor mijn rijbewijs een foto laten maken .. dan zal het voor mij een spannend moment worden of ik accepteer komende 10 jaar naar een onverzorgde baard aan te kijken, of dat ik er iets aan laat doen om het enigzins fatsoenlijk te laten lijken o_O
De maand erop wordt het sowieso bijgewerkt omdat ik dan vlak voor mijn vakantie zit...maar dan is er al wel weer een maand bij om bij te werken .. dilemma's :eek::D
Ben het met je eens dat je er maar 1x iets af kunt halen en je volume/massa moet hebben om er wat mee te kunnen ...

Nee zou ik zeker niet doen, is een prachtsnor
Dank Tijn, moet zeggen dat ik er na gisteren ook ineens heel anders tegenaan kijk hahaha :)>
 

Geert77

Baard
Vitamines D voor de baard… we both love it! :)>
Bekijk bijlage 22139
[DOUBLEPOST=1655038229][/DOUBLEPOST]Tot dusver 2 1/2 maand geen scherp voorwerp bij mijn baard in de buurt geweest.
So far, so good (Y)
Mooie stevige rakker. Echt een topbaard, kun je echt fier op zijn.
[DOUBLEPOST=1656070401][/DOUBLEPOST]
Vitamines D voor de baard… we both love it! :)>
Bekijk bijlage 22139
[DOUBLEPOST=1655038229][/DOUBLEPOST]Tot dusver 2 1/2 maand geen scherp voorwerp bij mijn baard in de buurt geweest.
So far, so good (Y)
Mooie stevige rakker. Echt een topbaard, kun je echt fier op zijn.
 

RBBP

Baard
Sow far so good.:D
Vorige week naar de barbier geweest en de lijnen er in gezet. Op zich is er weinig van de lengte af, behalve dat wat nodig was om het model erin te zetten.

Korter dan dit gaat hij niet worden… langer? Wie weet, we zien wel waar de toekomst ons gaat brengen.
So far so good dus…
73147C7C-767C-4642-887F-6DCEFA781B12.jpeg
 

Macx

Baardaap
Heel goed werk van de barbier.
Mooi model baard snor en kapsel, het staat je heel goed, echt een baard om trots op te zijn. Mooi van kleur en een perfecte dekking. (Y)(Y)(Y)
 

Texman

Koning Baard
Ha @RBBP ,
Je baardreis is een succes geworden en heeft je een mooie baard opgeleverd (Y)(Y)(Y).
Ga zo door en blijf genieten,
Texman :)>
 
Banner image
Top