Raw naturals

tijn

Zware baard
Ik heb laatst een potje Raw Naturals toevallig op de kop getikt. Altijd aan het zoeken naar iets anders he hahaha. Maar toevallig kwam ik dit tegen en ik dacht joh voor zo n 13 euro waarom niet. Het is een baardcreme met een stevige hold( volgens de beschrijving dan he). Ik heb het nog niet veel gebruikt, maar ik moet zeggen het is geloof ik wel fijn. Het heeft idd een redelijke hold, ruikt niet echt sterk( kan een min of plus punt zijn), en het kost niet duur 13 euro voor 100 ml. Nou ben ik benieuwd of er meer mannen zijn hier die het kennen en gebruiken en wat ze er van vinden. Ik vind het geloof ik wel fijn maar heb het pas 1 keer gebruikt.20231006_114512.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ik heb laatst een potje Raw Naturals toevallig op de kop getikt. Altijd aan het zoeken naar iets anders he hahaha. Maar toevallig kwam ik dit tegen en ik dacht joh voor zo n 13 euro waarom niet. Het is een baardcreme met een stevige hold( volgens de beschrijving dan he). Ik heb het nog niet veel gebruikt, maar ik moet zeggen het is geloof ik wel fijn. Het heeft idd een redelijke hold, ruikt niet echt sterk( kan een min of plus punt zijn), en het kost niet duur 13 euro voor 100 ml. Nou ben ik benieuwd of er meer mannen zijn hier die het kennen en gebruiken en wat ze er van vinden. Ik vind het geloof ik wel fijn maar heb het pas 1 keer gebruikt.Bekijk bijlage 27149
Ha @tijn,
Ik was erg nieuwsgierig naar dit product.
Dus ik heb het aangeschaft incl. Rustic Beard Shampoo & Conditioner 250 ml.
Beide producten bevallen mij prima.(Y)
De shampoo maakt je baard heerlijk zacht en met de baardbalsem kan je je baard en je snor heel mooi stylen. Vooral als je dit met een föhn doet. Mijn baard zit de hele dag goed.:)
De geur van beide producten in prettig subtiel en niet nadrukkelijk aanwezig.
En gezien de prijs van de producten krijg je veel waar voor je geld.
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Ha @tijn,
Ik was erg nieuwsgierig naar dit product.
Dus ik heb het aangeschaft incl. Rustic Beard Shampoo & Conditioner 250 ml.
Beide producten bevallen mij prima.(Y)
De shampoo maakt je baard heerlijk zacht en met de baardbalsem kan je je baard en je snor heel mooi stylen. Vooral als je dit met een föhn doet. Mijn baard zit de hele dag goed.:)
De geur van beide producten in prettig subtiel en niet nadrukkelijk aanwezig.
En gezien de prijs van de producten krijg je veel waar voor je geld.
Texman :)>
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook een fijn product vind. De baard blijft mooi in model zitten nadat ik na het fohnen aanbreng( jij brengt het voor het fohnen aan geloof ik he?), de geur idd en wst ik zeker pretig vind is de prijs. Menig basrd creme kost het dubbele. Ja ben er echt blij mee. Zal ook eens kijken naar de shampoo.
 

Texman

Koning Baard
Ja ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook een fijn product vind. De baard blijft mooi in model zitten nadat ik na het fohnen aanbreng( jij brengt het voor het fohnen aan geloof ik he?), de geur idd en wst ik zeker pretig vind is de prijs. Menig basrd creme kost het dubbele. Ja ben er echt blij mee. Zal ook eens kijken naar de shampoo.
Ha Tijn,
Ik was of spoel mijn baardt eerst en daarna dep ik hem droog met een handdoek. Hierna breng ik de baardbalsem aan in het handdoekdroge haar.
Daarna kam ik de balsem grondig door mijn baard en vervolgens breng ik hem in vorm met de föhn.
Resultaat , de baard voelt redelijk stevig aan en blijft de hele dag in model.
Het werkt ook super in mijn snor.
Probeer het ook eens zo te doen en kijk wat het resultaat is.
Groet Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Ha Tijn,
Ik was of spoel mijn baardt eerst en daarna dep ik hem droog met een handdoek. Hierna breng ik de baardbalsem aan in het handdoekdroge haar.
Daarna kam ik de balsem grondig door mijn baard en vervolgens breng ik hem in vorm met de föhn.
Resultaat , de baard voelt redelijk stevig aan en blijft de hele dag in model.
Het werkt ook super in mijn snor.
Probeer het ook eens zo te doen en kijk wat het resultaat is.
Groet Texman :)>
Top, ga ik zeker doen en dan zal ik je het ook zeker melden hoe en wat haha
 
Banner image
Top