Post een foto van je favoriete baard

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
ALS hij echt is, dan is het voor mij eigenlijk "te gelikt" eigenlijk.
Maar iedereen moet vooral doen met zijn baard wat hij zelf graag wil hoor ;)
 

Gunter

Baard
Volgens mij is het echt. De wanglijn kunnen ze zo maken met een soort verf (in de kleur van je baard) die ze op de wangen smeren, en vervolgens met een klassiek open scheermes de lijn wordt gemaakt. Zo worden de gebieden waar de concentratie haren wat minder is, mooi opgevuld en lijk je met korte haartjes een volle baard te hebben.

vanaf 0:35

Er zoals je ziet als je de video verder kijkt, wordt het fade effect met een soort airbrush pistool erop gespoten. .

Hoe ze het onderste gedeelte zo krijgen is mij niet duidelijk, maar secondelijm zou dit resultaat misschien voor elkaar krijgen. ;)
 

zenn

Zware baard
Doet me denken aan het geverfde baardje van Maik de Boer... En verf is denk 'k niet nodig, al die gasten hebben uitstekende baarden.

maik%20de%20boer%20still2_0.jpg
 

Texman

Koning Baard
Volgens mij is het echt. De wanglijn kunnen ze zo maken met een soort verf (in de kleur van je baard)
.
Ik was bekent met deze manier van faden met verf. In de video zie ik echter dat eerst een deel van de baard wordt weg gehaald en dat er vervolgens met verf een idee van een zeer dunne baard wordt gecreëerd. Het is natuurlijk nep . Ook vraag ik mij af hoe het eruit ziet als je uit je bed komt en of je het zelf net zo mooi kan aanbrengen als de kapper het doet. Daarnaast denk ik dat de verf slecht is voor je huid. M.a.w. niet aan beginnen dus.
 

Texman

Koning Baard
Dit is een mooi voorbeeld van wat een baard met je kan doen.
Van een alledaags gezicht naar meer persoonlijkheid en karakter.

a08a7f7e02a4c4d85cfb70ec981c2641.jpg
 
Banner image
Top