Post een foto van je favoriete baard

Ciro

Stoppelbaard
De vorm van zijn kaak/kin en zijn baardgroei zijn perfect. Dat is ook de reden waarom zijn baard zo mooi naar voren groeit. Als je dit niet hebt kan je door je baard in model te brengen het zelfde bereiken.
Dat doe je met een rolborstel.
Spoel eerst je baard
Breng vervolgens wat baardbalsem aan en vorm het front van je baard met een föhn en de rolborstel.
Je werkt van onder naar boven en je draait met de rolborstel daar beneden en je kin.
Hierdoor hangt het baardhaar niet meer stijl naar beneden maar gaat het bol staan.
Je moet het wel even oefenen om het onder de knie te krijgen maar als het je lukt is het niet veel werk.
Nadeel is dat je dit iedere morgen moet doen.
Succes Texman :)>

Bedankt voor je reactie, kan je dat ergens op youtube ofzo ergens zien hoe dat moet? Ik heb bijna overal gezocht maar vind het niet.
Dit is mijn baard nu
 

Bijlagen

  • 41D2AE9B-3F0C-4B9A-B56A-125A36B058DC.jpeg
    41D2AE9B-3F0C-4B9A-B56A-125A36B058DC.jpeg
    920,8 KB · Weergaven: 35

Texman

Koning Baard
Bedankt voor je reactie, kan je dat ergens op youtube ofzo ergens zien hoe dat moet? Ik heb bijna overal gezocht maar vind het niet.
Dit is mijn baard nu
Je hebt echt een prachtige baard die waarschijnlijk uit zichzelf al heel mooi valt.
Ook ik zal kijken of ik iets voor je kan vinden :)>
 

Ciro

Stoppelbaard
Je hebt echt een prachtige baard die waarschijnlijk uit zichzelf al heel mooi valt.
Ook ik zal kijken of ik iets voor je kan vinden :)>

Ook bedankt, ik ben die al 7 maanden aan het laten groeien voor de eertste keer. Tnx voor de video ook, goeie uitleg
 

Macx

Baardaap
Dan kun je nu beter een topic maken in het forum 'Baard laten groeien' dan kunnen we daar verder helpen en wordt dit topic niet te veel verstoord met offtopic massages.
Je gaat naar het forum,'Baard laten groeien' dan druk je op Post thread dan maak je je titel van je topic en dan kun je daar je berichten en foto's uploaden.
Zo heeft bijna ieder lid zijn eigen topic, meestal wordt de titel gebruikt die luidt bijvoorbeeld, 'Baardreis van Ciro' als je dan bestanden wilt uploaden ook video's van youtube bijv, maar vooral je eigen foto's of je vragen kun je dan daar ook stellen.
 

Michael86

Baard
Ciro topbaard en het filmpje van Greg is idd de correcte uitleg. Als iemand dat nooit de zijkanten trimt en zijn baard zo net krijgt, dan is dit meestal correct. Bij helpt dit ook. Ik doe enkel mijn zijkanten en snor met de rolborstel. Mijn baardhaar krolt naar binnen iets onder mijn oren. Hierdoor is er daar precies iets niet juist is of een kap in getrimd. Door de rolborstel kan ik dit wegwerken en valt dit niet meer op. Mijn snor krijg ik op die manier uit mijn mond :cool::)>
groetjes
 

Jobbo

Baard
4e27a3d5ecd1c2282afa7543e0c1c83b.jpg


Dit is wat ik erg mooi vind!
 
Banner image
Top