Poging

msq1994

Stoppelbaard
Hallo , 28 jaar hier.

Krijg dikwijls te horen dat ik er veel jonger uit zie dan ik ben dus probeer ik een poging te doen om een baardje te laten staan, ook gewoon omdat het er tof uit ziet. Nu zit in 3-4weken in het proces, maar groeit alles wel in plekken en vraag ik mij af of het wel mogelijk is om een mooie baard te laten staan voor mij..gebruik baardolie en dermaroller.
Moet ik geduld hebben nog of denken jullie dat het nog goed komt? En ik gewoon eventjes geduld nog moet hebben?
 

Bijlagen

  • 20230302_185014.jpg
    20230302_185014.jpg
    471 KB · Weergaven: 54
  • 20230302_185019.jpg
    20230302_185019.jpg
    403,3 KB · Weergaven: 52
  • 20230302_185042.jpg
    20230302_185042.jpg
    935,2 KB · Weergaven: 53
  • 20230302_185047.jpg
    20230302_185047.jpg
    1 MB · Weergaven: 52
  • 20230302_185603.jpg
    20230302_185603.jpg
    932,3 KB · Weergaven: 52

Texman

Koning Baard
Ha @msq1994 ,
Welkom op ons leuke forum :).
Voor 3 a 4 weken groeien heb je al aardig wat baardgroei maar ik zie ook nog veel open plekken waar geen baardgroei plaats vindt. Het echter zo dat je nog zo kort bezig bent dat het nog niet duidelijk is hoe je baardgroei zich gaat ontwikkelen. Je hebt minstens 3 maanden nodig om een goed beeld te krijgen. Er kan alsnog baardgroei komen op de plekken waar nu nog niets groeit.
Mijn advies is ga nog een tijdje zo door maar probeer wel de lijnen van je baard strak te zetten dan ziet het er minder slordig uit en hou je het groeiproces ook langer vol.
Veel plezier hier Texman :)>.
 

msq1994

Stoppelbaard
Ha @msq1994 ,
Welkom op ons leuke forum :).
Voor 3 a 4 weken groeien heb je al aardig wat baardgroei maar ik zie ook nog veel open plekken waar geen baardgroei plaats vindt. Het echter zo dat je nog zo kort bezig bent dat het nog niet duidelijk is hoe je baardgroei zich gaat ontwikkelen. Je hebt minstens 3 maanden nodig om een goed beeld te krijgen. Er kan alsnog baardgroei komen op de plekken waar nu nog niets groeit.
Mijn advies is ga nog een tijdje zo door maar probeer wel de lijnen van je baard strak te zetten dan ziet het er minder slordig uit en hou je het groeiproces ook langer vol.
Veel plezier hier Texman :)>.
Danku, en dank voor je reactie, het ziet er inderdaad momenteel slordig uit ik durf er niet zoveel aankomen omdat ik wel wil doorzetten en de baard te behouden haha.
Ik ga morgen eens proberen om de lijnen strak te zetten, heb al wat info gevonden ook op het forum wat dit inhoudt, ik hoop wel dat de lege plekken zich opvullen want heb deze aan de beide zijden op mijn wangen. Heb wel al collega´s gehad die er de spot mee dreven en zeiden dat ik het beter terug afscheer maar niks van aangetrokken. De aanhouder wint. Ik denk dat ik vooral een trage baardgroei heb normaal liet ik enkel snor en op mijn kin staan en zijkanten scheerde ik af.

I´ll keep you updated
 

Macx

Baardaap
Hoi Msq, welkom op het gezellige forum.
Ik sluit me ook aan bij Texman, laat je baard groeien en op een gegeven moment kun je de patches opvullen met de baardharen.
Ik heb hier een video van Greg Berzinsky die heeft dezelfde spots zoals jij die hebt, althans het lijkt er wel op.
Ik dacht, laat ik dit even aan je zien, dat geeft vertrouwen dat het goed komt.
 

msq1994

Stoppelbaard
Hoi Msq, welkom op het gezellige forum.
Ik sluit me ook aan bij Texman, laat je baard groeien en op een gegeven moment kun je de patches opvullen met de baardharen.
Ik heb hier een video van Greg Berzinsky die heeft dezelfde spots zoals jij die hebt, althans het lijkt er wel op.
Ik dacht, laat ik dit even aan je zien, dat geeft vertrouwen dat het goed komt.
Hallo, ja hij heeft inderdaad dezelfde spots, geeft wel wat meer vertrouwen hoop toch wel dat de spots meer opvullen.. ik denk dat ik meer in de richting wil zoals de bijgevoegde foto´s. Maar zoals texman hierboven al zei zal ik nog maand of 2 geduld moeten hebben vooraleer ik kan zien welk type baard ik kan laten groeien
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230304_130657_Chrome.jpg
    Screenshot_20230304_130657_Chrome.jpg
    714,2 KB · Weergaven: 18
  • Screenshot_20230304_130815_Chrome.jpg
    Screenshot_20230304_130815_Chrome.jpg
    720,6 KB · Weergaven: 18

msq1994

Stoppelbaard
Even update,

Al veel zin gehad om de zijkanten af te scheren...maar ze staan er nog voorlopig , we blijven volhouden. Nog 1 maand en 1 week te gaan .. hoop tegen dan dat de spots wel meer opgevuld gaan zijn. Heb wel snor en kin bijgetrimd omdat deze rapper groeit dan de zijkanten.

Heeft er iemand ervaring met neofollics baardgroei serum? Blijkbaar zou dit geschikt zijn voor mannen die last hebben van plekken in de baard? Zo omschrijven ze het toch op hun site.
 

Bijlagen

  • PhotoCollage_1678902809579.jpg
    PhotoCollage_1678902809579.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 38
  • PhotoCollage_1678902767630.jpg
    PhotoCollage_1678902767630.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Hoi Msq1994,
Toevallig heb ik gisteren een link gezet op mijn profielpost, maar hier is de link met de titel,
ZO VERMINDER JE KALE PLEKKEN IN DE BAARD

Het gaat wel de goede kant op, nu wel goed volhouden en bekijk die link eens, dat geeft je hopelijk wel wat moed en vertrouwen dat het beter kan gaan worden.

Houdt moed en over een week of vijf dan kun je een juiste beslissing nemen.
 

Texman

Koning Baard
Ik gebruik neofollics baardgroei serum nu zo'n twee jaar.
Ik had aan weerzijde van mijn snor wat minder dichte baardgroei en dat is heel langzaam dichter geworden.
Verwacht er echter geen wonderen van in die zin dat je na een maand met een prachtige volle baard rondloopt want zo werkt het niet. Ik zie het meer als een goede baardolie met wat extra's.:)>
 

Macx

Baardaap
Een patchy baard kan erg mooi zijn, dat heb ik wel gezien op diverse sites die ik hierboven heb geplaatst.
Vrouwen vinden het erg aantrekkelijk en sexy, dus ik zou me nergens zorgen om maken, want ook een patchy baard is mooi als je hem maar weet goed te trimmen en te verzorgen.
 
Banner image
Top