poging tot mijn baard laten groeien

radeba

Stoppelbaard
Weer bijna een maandje later. Dus weer een update met fotos. Dit keer niks meer aan gedaan en gewoon laten groeien.
 

Bijlagen

  • 20150706_111805.jpg
    20150706_111805.jpg
    280,3 KB · Weergaven: 145
  • 20150706_111759.jpg
    20150706_111759.jpg
    278,1 KB · Weergaven: 154
  • 20150706_111747.jpg
    20150706_111747.jpg
    301,7 KB · Weergaven: 145

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Wangen zijn al erg goed dicht gegroeid hoor (Y)

Misschien eens kijken om de neklijn door een barbier te laten bijwerken?
 

radeba

Stoppelbaard
Ik zat inderdaad te denken om me neklijn te laten doen en de rest nog wat meer te laten groeien.

Is het wel verstandig om de bovenkant al een rechte lijn te laten maken?

En wat zou ik eventueel kunnen doen tegen uitstekende haren. Want mijn baardolie die wilt het niet meer plat houden. En er steken nu aardig wat lange krullende haren uit.
 

Glenn

Baard
Probeer anders baardbalsem om je haren in toom te houden.
Ook goed voor geïrriteerde huid.
Laten doorgroeien zou uiteraard de beste oplossing zijn...M.a.w zeker niet bijtrimmen.

Je nek kun je idd wel bijscheren, lijkt me dan strakker zo.
 
Laatst bewerkt:

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Is het wel verstandig om de bovenkant al een rechte lijn te laten maken?
Is een mogelijkheid inderdaad. Blijft uiteraard persoonlijke smaak. Eventueel eens advies vragen aan de barbier zelf.

Ik zou, in tegenstelling tot de mening van Glenn, de bovenkant ook strakker (rechter) laten zetten. Vol wordt hij op termijn wel helemaal dus komt helemaal goed ;)
 

radeba

Stoppelbaard
ik heb volgende week woensdag een afspraak bij de barbier voor de neklijn en kijken wat voor advies hij geeft. Ben benieuwd
 

MarcMarc

Stoppelbaard
Een goede neklijn is 'key' voor een goed uitziende baard. Als een barbier deze goed heeft uitgezet, dan is het ook makkelijker om je neklijn zelf bij te houden.
 

radeba

Stoppelbaard
Nou ik ben gisteren pas naar de barbier geweest omdat het vorige week niet door ging ivm met mijn werk. en de barbier de rest van de week vol was. het resultaat. De barbier adviseerde inderdaad ook om het nog even een maandje misschien 2 nog even te laten groeien voordat hij het gaat trimmen.. dus hij heeft alleen de neklijn netjes gemaakt en bij me wangen en me snor. Ik ben er in ieder geval erg blij mee. En een baarbalsem en kam bij gekregen.
 

Bijlagen

  • 20150722_204936.jpg
    20150722_204936.jpg
    281,3 KB · Weergaven: 125
  • 20150722_204919.jpg
    20150722_204919.jpg
    284,4 KB · Weergaven: 126

Almer

Baard
Goede lijnen hoor! Goede kaaklijn erbij, nu de lengte in hoppa!

Was het je eigen keuze om je wangen zo te laten ipv er ook een lijn in te zetten?
 

radeba

Stoppelbaard
Goede lijnen hoor! Goede kaaklijn erbij, nu de lengte in hoppa!

Was het je eigen keuze om je wangen zo te laten ipv er ook een lijn in te zetten?

hij zou het de volgende keer ook recht maken maar ik moest even wachten hoe het allemaal nog ging groeien en hoe lang het word. Hij heeft alleen wat er ver boven groeide weg gehaald. Ik heb het maar aangenomen hij weet er meer van dan mij natuurlijk. En ik ben er tot nu toe tevreden mee
 

Tjeerd

Baard
Het begint er al op te lijken, goede neklijn vind ik.
Hoe lang wil je hem (Y) laten groeien als eindresultaat?


Verstuurd vanaf mijn NOTE4 met Tapatalk
 

radeba

Stoppelbaard
Het begint er al op te lijken, goede neklijn vind ik.
Hoe lang wil je hem (Y) laten groeien als eindresultaat?


Verstuurd vanaf mijn NOTE4 met Tapatalk

Ik wil een volle baard. nou groeien er niet genoeg haren onder me mond om het vol te maken. Maar het moet kennen denk ik.
 

Tjeerd

Baard
Met geduld moet het goed komen dan onder je mond maar geen haar is wel mooi symmetrisch, er zijn mannen die het zo scheren jij hebt het van jezelf.


Verstuurd vanaf mijn NOTE4 met Tapatalk
 

Tjeerd

Baard
Dat stadium zit ik nu ook, wel constant last van die stekende niet in bedwang te houden haartjes.
Met olie en wax redelijk te doen.

Verstuurd vanaf mijn NOTE4 met Tapatalk
 
Banner image
Top