Poging 2

Texman

Koning Baard
Dag heren! Vrijdag toch maar m'n kapper bezocht en hem de wangen laten inkorten. De snor had ik zelf al ingekort. Ben tevreden zo. Verder naar meer lengte!

Nu ook weer regelmatig met de föhn in de weer. Hieronder het resultaat. Genoeg zon afgelopen en ook komende dagen. Groeien baard!

Bekijk bijlage 21451Bekijk bijlage 21452
Je baard ziet er heel goed uit, ga zo door dan wordt het een topbaard.
De huidige lengte staat je al prima (Y)(Y)(Y).
 

Macx

Baardaap
Dag broeders,

3 weekjes verder, hier een update. Nu ongeveer 3 maanden aan de groei. Het is een proces met hele goede maar heel soms ook mindere dagen. Maar we moeten door, 'meters maken'! Zo'n forse baard komt je gewoon niet aanwaaien, dat weet ik. Daarom is het eigenlijk ook wel een leuk proces. Het is doorzetten, het doel voor ogen houden en je baard gewoon met liefde behandelen! Zo komt de baard tot z'n recht. En we moeten het doen met wat we krijgen. De baard aan de overzijde is altijd dikker of mooier enzv. Toch mooi hè, al die unieke baarden. Geen een is hetzelfde, geweldig!
Allen een goed weekend en may the beard be with you! Bekijk bijlage 21118 Bekijk bijlage 21119 Bekijk bijlage 21122 Bekijk bijlage 21121 Bekijk bijlage 21123 Bekijk bijlage 21124 Bekijk bijlage 21125

Wow!, dit wordt en is al gaaf man! Prachtig, en het staat je zo goed hé. Snorretje met die krul was ook mooi, maar dit staat ook goed hoor. Prachtige kleuren ook hé.
Ik ben blij voor je en tot volgende update Knulletje.
 
Banner image
Top