Poging 2 baardreis

Texman

Koning Baard
Ha @Kris1981 ,
Het is jammer dat je flanken nog niet zo mee willen doen, te meer omdat je snor en het front van je baard er zeer goed uitzien (Y)(Y)(Y). Ik zou het nog een tijdje aankijken maar als het zo blijft kan je ook een wat uitgebreide goatee kunne nemen waarbij zoveel mogelijk haar op je kaaklijn laat groeien maar dit wel strak afgelijnd houd. (b.v. van je mondhoek tot onderaan je oorlel).
Succes Texman:)>
 

Kris1981

Baard
Ha @Kris1981 ,
Het is jammer dat je flanken nog niet zo mee willen doen, te meer omdat je snor en het front van je baard er zeer goed uitzien (Y)(Y)(Y). Ik zou het nog een tijdje aankijken maar als het zo blijft kan je ook een wat uitgebreide goatee kunne nemen waarbij zoveel mogelijk haar op je kaaklijn laat groeien maar dit wel strak afgelijnd houd. (b.v. van je mondhoek tot onderaan je oorlel).
Succes Texman:)>
Ik ga nog even een maand door en dan ga ik beslissing nemen...wat het gaat worden..bedankt voor je feedback Texman
 

Macx

Baardaap
Toch zijn de zijkanten flink gegroeid en gaat het de goede kant op, goed volhouden Kris dan komt het goed.
Je kin maakt indruk, wow! dat ziet er zeer goed uit. De zijkanten, dat gaat ook goed komen.
 

Kris1981

Baard
Toch zijn de zijkanten flink gegroeid en gaat het de goede kant op, goed volhouden Kris dan komt het goed.
Je kin maakt indruk, wow! dat ziet er zeer goed uit. De zijkanten, dat gaat ook goed komen.
Ik ga mijn best doen Macx....ben nu al zover gekomen...dankjewel voor het compliment!
 

tijn

Zware baard
Volgens mij als ik het goed zie gaat het, wel is waar langzaam, toch vooruit. Het zal even duren maar er komt vooruitgang. Ik heb het al ees eerder gezegd, maar wat een sterk front wow.
 

Texman

Koning Baard
Dankjewel Texman! Ik laat het nu mooi groeien en houd het mooi centraal. Ik vindt het wel lastig om strakke lijnen te maken. Alleen oefening baart kunst
In het begin is het niet makkelijk maar oefening baard inderdaad kunst en het mag gerust ook wel eens fout gaan.
Ik heb het ook met vallen en opstaan geleerd en ook bij mij gaat het nog wel eens fout, alleen zit ik daar niet meer zo mee :)>.
 

Macx

Baardaap
Met wat er nu groeit op de zijkanten, daar zou je wel wat van kunnen maken, ik ga eens op zoek naar een model wat ik ooit eens heb gezien waarbij de onderkant mooi strak over de kaak liep, zag er zeer goed uit.
Verder vind ik de sik en de snor fantastisch mooi.
 
Banner image
Top