OPROEP: interview met baardbezitter (50+)

Lisanne

Stoppelbaard
Hoi allemaal!

Ik ben journaliste en schrijf voor een leuk tijdschrift voor 50-plussers (voor zowel mannen als vrouwen). Voor een leuke portretserie ben ik op zoek naar een leuke man (ouder dan 50) die na zijn vijftigste heeft besloten om zijn baard te laten staan. Waarom deed je dat, hoe voelt het, ben je er blij mee, wat doet een baard met jouw uiterlijk, wat doet een baard met jouw mannelijkheid? Ik wil het allemaal weten!

Er komt ook een mooie (!) foto van een professionele fotograaf bij de portretserie.

Ben of ken jij zo iemand? Wil je zelf meedoen? Stuur een foto, je naam + leeftijd en heel kort iets over je baard naar [email protected]

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Lisanne
 

TMG1961

Baardaap
@Yoeri Waarom wel? Geen behoefte om in een of ander blad te staan. Fijn voor hen die de media aandacht nodig hebben of menen te hebben. En mijn hoofd is niet geschikt om in een blad te staan. Wil tenslotte die 50 plussers niet te veel laten schrikken.
 

Kale666man

Baardaap
Wil eerst is de profielfoto van Lisanne zien.
Klinkt wel apart Lisanne en dan stoppelbaard.
Maar wel leuke actie en je zal heus wel iemand vinden hier hoor want baarden zat.
Ach jammer dat ik tattoos heb dus kan ik niet meedoen.
Veel succes in ieder geval(Y)
 
@Kale666man ... er word toch niets vermeld over tattoos of niet? Het gaat om de baard..
Ik zie niet in waarom ze jou niet zouden willen hiervoor. Je bent toch niet minder als een ander!?
Integendeel ! je lijkt me een leuke en interessante kerel.
[DOUBLEPOST=1517852010][/DOUBLEPOST]Net als @TMG1961 trouwens. Niet zo negatief man ! ;)

Dat je er geen behoefte aan hebt begrijp ik volledig! Ik zou persoonlijk ook liever ergens op tv of in een boekje staan om iets wat ik doe of kan, niet omwille van hoe ik eruit zie.
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Voor mij was het meer als grap bedoeld Rob en maakte maar een geintje.
Maar inderdaad mooie dame zonder stoppelbaard.
En Rob,ik ben alleen maar een beetje aan het dollen hoor.
Nee hoor ik vind het nogmaals een leuk initiatief maar laat het over aan anderen baardmannen.
 

TMG1961

Baardaap
@RobRockhard Ik ben niet negatief. Ik heb een mening over mijn uiterlijk, dat sommigen dat misschien raar vinden kan ik niks aan doen, ieder heeft nu eenmaal een andere mening over dit onderwerp.
 

Yoeri

Baard
Ik vind het altijd wel leuk om met een foto in de krant of tijdschrift te staan. Het liefste een kleurenfoto. Maakt niet uit of je knap of lelijk bent. Het gaat om dat je JEZELF bent dat is het aller belangrijkste!!!!!
 

Kale666man

Baardaap
Hoe kom je eigenlijk bij als je google afbeeldingen intikt bij baardforum om een foto van jezelf te zien of heb je daar zelf geen aanspraak op.
Zie vele gezichten maar mezelf niet?
Hoe doe je dit of hoe kan dat.
 
Banner image
Top