Op naar de Barbier..

Werner

Baard
13EE86EF-1B08-4A68-BC53-3DB79D3C994C.jpeg Na een griepaanval van een aantal dagen moest ik er vandaag ff uit vanwege afspraak bij Daggers in Nijmegen. Na ongeveer 3 maanden werd ik bijna ‘claustrofobisch’ van mijn baard...
Ben uitermate tevreden met mijn super geknipte baardmodel... Goed gedaan Hassan!!!
 

RCM

Baardaap
Dag Werner, ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent. Ik vindt dat ze het keurig gedaan hebben, mooie strakke lijnen en een zeer verzorgd uiterlijk. Laat je de baard weer langer groeien of blijf je bij dit model?
 

Werner

Baard
Dag Werner, ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent. Ik vindt dat ze het keurig gedaan hebben, mooie strakke lijnen en een zeer verzorgd uiterlijk. Laat je de baard weer langer groeien of blijf je bij dit model?
Dag Werner, ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent. Ik vindt dat ze het keurig gedaan hebben, mooie strakke lijnen en een zeer verzorgd uiterlijk. Laat je de baard weer langer groeien of blijf je bij dit model?
[DOUBLEPOST=1511963698][/DOUBLEPOST]Dank je RCM, die griep die nu heerst is een vette... bijna week gevloerd geweest. Ik denk dat ik dit model aanhoud, teveel haar om me heen past niet bij mijn ronde hoofd vind ik... dit staat toch wat ‘opgeruimder’ en geeft m’n gezicht wat meer lengte...
 
  • Like
Reactions: RCM

RCM

Baardaap
Dat is niet zo fijn geweest dan Werner, maar goed dat het dan (bijna) over is. Het model staat je fantastisch vindt ik, en teveel haar rondom een rond hoofd is inderdaad misschien niet de meest logische combinatie. Mocht je toch een keer voor een 'volle' baard willen gaan, draag dan bijvoorbeeld een baard met een strak aflopende lijn op de wangen en met meer haar op je kin, dat zorgt optisch voor wat meer lengte in je gezicht. :)>(Y)
 

Werner

Baard
Dank je Texman, voel me nu een veredelde beardman... voor het eerst in m’n leven door een barbier mijn baard laten knippen...wel leuk én die Hassan kan er wat van!!!
 

Texman

Koning Baard
Dank je Texman, voel me nu een veredelde beardman... voor het eerst in m’n leven door een barbier mijn baard laten knippen...wel leuk én die Hassan kan er wat van!!!
Het is leuk dat je nu de stijl hebt gevonden die bij je past en een stijl die je dat echte baardman gevoel geeft.
Na al die jaren zou ik niet zonder kunnen. De baard is een onlosmakelijk onderdeel van mijn persoonlijkheid.
Als mensen aan mij vragen waarom ik een baard draag dan zeg ik altijd "Ik ben nu eenmaal een man met een baard".
 
Laatst bewerkt:

Kale666man

Baardaap
Dat,waren mijn eerste woorden toen ik voor het eerst met mijn huidige vriendin al 33 jaar geleden voor het eerst de liefde bedreef en toen ook wat cowboy zei,lekker strak
 
Banner image
Top