Nostalgie

Texman

Koning Baard
Ja Ik heb ze ook gehad. Je had in het begin inderdaad het gevoel dat je achterover viel.
Toen ik ze voor het eerst op mijn werk aan had gaf het nogal wat hilariteit.
Na een tijd liep iedereen er mee.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nou niet iedereen!
Ik wilde als hardcore Rock'n'Roller zeker niet de straat op als Donald Duck.
Roots waren net zo modieus als heden de Crocs, Noorse klompen en Birkenstock sandalen.:confused:
Ik hield het bij de Winklepickers.:cool:

image.jpeg
 

ArjanvdS

Baard
Nostalgie... De smaken van vroeger horen ook daar bij! Wie kent nog de salmiak van "vroeger" in de gele zakjes met het beertje er op? :eek:(Y)
Nu waren we afgelopen weekend bij een biologische schapenmelkerij hier vlakbij en zij maken hun eigen schepijs van schapenmelk. Sowieso al heerlijk, maar ze hadden een nieuwe smaak. Ja, salmiak! :D
Het lijkt een vreemde combi, romig schepijs en salmiak, maar het is echt heerlijk en smaakt precies als de salmiak van toen! (Y) hahaha

Zo, dat was mijn nostalgische momentje :cool: lol
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel, en daar zoog je dan aan, zodat er altijd kwijl in het zakje kwam en het niet meer te eten was.:confused:

image.jpeg

Gelukkig had je ook plastic potjes, waar je een natte vinger induwde met hetzelfde resultaat....één bonk spuug-salmiak.:eek:

image.png
 

Weeble

Volle Baard
Cola lolly's in zulke verpakkingen. Het kon nog wel eens een geworstel zijn om de verpakking eraf te krijgen.

10e67109ef8ef0ad86e56c20cb277ddc.jpg
 

Texman

Koning Baard
Jawel, en daar zoog je dan aan, zodat er altijd kwijl in het zakje kwam en het niet meer te eten was.:confused:

Bekijk bijlage 8373

Gelukkig had je ook plastic potjes, waar je een natte vinger induwde met hetzelfde resultaat....één bonk spuug-salmiak.:eek:

Bekijk bijlage 8374
Nee niet in een geel zakje of potje maar in een lang en doorzichtig soort plastic staafje.
Kon je lekker aan zuigen.
We deden het soms ook door de kauwgom.
 
Banner image
Top