Nieuw op dit forum :P

bovlap

Stoppelbaard
Hey,

Ik wilde jullie even op de hoogte houden, ik heb mn baard getrimmed tot stoppel. Hij was uiteindelijk 12cm vanaf de onderlip geworden. Terminaal denk ik, want het was dezelfde lengte op 8 maamden.

Als je het trim proces wilt volgen, ik heb er een video over gemaakt op youtube:


Bedankt voor jullie support en comments!


-bovlap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
’I hope you enjoyed the video'. :confused::(
Nou nee, niet echt.
Ik heb de video twee keer bekeken. Één keer met tranen in mijn ogen en de tweede keer met ongeloof.
Je hebt als voordeel, dat je gewoon een goeie kop hebt en dan ook nog eens een baardgroei, waar het merendeel der mannen jaloers op kan zijn. De terminale lengte is een hersenspinsel van jezelf, want zowel je snor (geweldig!) als je soulpatch geven aan geen terminale lengte te hanteren.
Eigenlijk staat iedere lengte je goed en is de groei probleemloos. Je smeert er de meest goedkope, smerige zooi in, waarna je er de spuitbus chemie overheen haalt en je baard blijft optimistisch doorgaan.
Het is jouw leven en jouw baard, dus aan jou de keus.:)
…maar mocht je je snor ooit kwijt willen, dan neem ik 'm graag van je over.:)>
 

zenn

Zware baard
images
 

bovlap

Stoppelbaard
’I hope you enjoyed the video'. :confused::(
Nou nee, niet echt.
Ik heb de video twee keer bekeken. Één keer met tranen in mijn ogen en de tweede keer met ongeloof.
Je hebt als voordeel, dat je gewoon een goeie kop hebt en dan ook nog eens een baardgroei, waar het merendeel der mannen jaloers op kan zijn. De terminale lengte is een hersenspinsel van jezelf, want zowel je snor (geweldig!) als je soulpatch geven aan geen terminale lengte te hanteren.
Eigenlijk staat iedere lengte je goed en is de groei probleemloos. Je smeert er de meest goedkope, smerige zooi in, waarna je er de spuitbus chemie overheen haalt en je baard blijft optimistisch doorgaan.
Het is jouw leven en jouw baard, dus aan jou de keus.:)
…maar mocht je je snor ooit kwijt willen, dan neem ik 'm graag van je over.:)>

Hi,

Ja klopt, ik ben momenteel opzoek naar een goede baard olie. Ik heb wat rond gekeken maar heb nog niet echt wat gezien want me beviel. Heb je aanbevelingen?
Als ik er een kopie van kon maken, gaf ik hem met liefde en plezier af, maar helaas gaat dat niet

-bovlap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hi,

Ja klopt, ik ben momenteel opzoek naar een goede baard olie. Ik heb wat rond gekeken maar heb nog niet echt wat gezien want me beviel. Heb je aanbevelingen?
Als ik er een kopie van kon maken, gaf ik hem met liefde en plezier af, maar helaas gaat dat niet

-bovlap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
Onder het topic Baardverzorgingsproducten staan heel veel reviews over baardolie, die het lezen waard zijn.
Voor een beardstache zou ik Honest Amish, Dutch Beard of Mijn Baard adviseren.

Een kopie van je snor wordt moeilijk, maar het origineel mag ook.:D
 

Texman

Koning Baard
Ik vind het jammer want je had een erg mooie baard:(.
Het is gelukkig wel zo dat je altijd nog een baard kan laten terug groeien en je bent zelf de baas dus........... ;)
We horen wel van je hoe het verder gaat :)>
 

tijn

Zware baard
Oepssss, idd heeeeeel jammer. Er is een hele stoere baard verloren gegaan. Je bent zelf baas over je baard natuurljk, maar wel zonde:(:(:(. Gelukg is er de snor nog en das ook een woest exemplaar zeg wouw.

Mischien over een poosje komt de baard weer terug??????
 

bovlap

Stoppelbaard
Ik vind het jammer want je had een erg mooie baard:(.
Het is gelukkig wel zo dat je altijd nog een baard kan laten terug groeien en je bent zelf de baas dus........... ;)
We horen wel van je hoe het verder gaat :)>
Natuurlijk, ik houd jullie op de hoogte. Al kan het misschien wel een tijdje duren ;) thanks for the reply!



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

bovlap

Stoppelbaard
Oepssss, idd heeeeeel jammer. Er is een hele stoere baard verloren gegaan. Je bent zelf baas over je baard natuurljk, maar wel zonde:(:(:(. Gelukg is er de snor nog en das ook een woest exemplaar zeg wouw.

Mischien over een poosje komt de baard weer terug??????
Hoi tijn,

De complimenten zijn gewaardeerd ;)
Hmm... Ik denk dat ik de beard-stache even laat staan totdat ik weer een nieuw doel heb. Als het zover is laat ik het wel weten!


-bovlap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

bovlap

Stoppelbaard
Als ik jouw video zie (tot halverwege:confused:), ben ik lichtelijk jaloers! :cool:
Man, man, man, Wat een stache! (Y)


P.S. En nog wat; ...dat trimmen van die baard was zeker een foutje? :D
Hey Ardjan,

Thanks, ik dacht dat ik spijt zou krijgen als ik m zou trimmen. Maar dat is eigenlijk reuze meegevallen! ;) Het was echt wel even wennen hoor, het leek op het begin alsof ik helemaal geen kaak had, helft van mn gezicht is weg ;P
Bedankt voor je berichtje!


-bovlap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 

Hartenheer

Zware baard
Hey Ardjan,

Thanks, ik dacht dat ik spijt zou krijgen als ik m zou trimmen. Maar dat is eigenlijk reuze meegevallen! ;) Het was echt wel even wennen hoor, het leek op het begin alsof ik helemaal geen kaak had, helft van mn gezicht is weg ;P
Bedankt voor je berichtje!


-bovlap

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk


Ga geen goede of slechte dingen schijven over je filmpje.
Geef je wel een compliment zoals je met de recensies om gaat. Dit toont een goed en sterk karakter.
 
Banner image
Top