Nieuw lid Feyelord

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Feyelord ;)

Ik weet niet wat voor baard je op het oog hebt, maar ik zou de boel niet te veel trimmen voor je op enkele maanden zit.
Je kan wel de wildgroei al enigszins bij sturen in de hals natuurlijk, maar voor de rest zou ik wachten en nadien kan je de vorm kiezen waar je verder mee wil ;)

Wat voetbal betreft volg ik de Nederlandse competitie helaas enkel van ver maar ik kijk hier wel hoe het op het eind van het seizoen zit dan :D
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Het is een aanhaken of afvallen ben ik bang. En zeg eerlijk, zó goed speelt PSV momenteel niet. Ze pakken de punten oké, maar zijn echt wel te kloppen..
 

Feyelord

Baard
Welkom Feyelord ;)

Ik weet niet wat voor baard je op het oog hebt, maar ik zou de boel niet te veel trimmen voor je op enkele maanden zit.
Je kan wel de wildgroei al enigszins bij sturen in de hals natuurlijk, maar voor de rest zou ik wachten en nadien kan je de vorm kiezen waar je verder mee wil ;)

Wat voetbal betreft volg ik de Nederlandse competitie helaas enkel van ver maar ik kijk hier wel hoe het op het eind van het seizoen zit dan :D

Thanks! Ik ga voor een 'volle baard', waarbij ik de zijkanten korter wil hebben dan de rest. Ik moet dagelijks wel verzorgd naar m'n werk. Dus bijhouden ontkom ik niet aan. De 'contouren' houd ik goed bij. Momenteel ben ik daar ook best tevreden over, gelukkig. Heb wel een paar keer de zijkanten te laag geschoren het groeit anders zowat tot op m'n jukbeenderen. Heb geen smal gezicht, dus dat lijkt heel gek vind ik. Ik heb na deze week twee weken vakantie, dus dan kan ik het op z'n beloop laten gaan.

Kwam deze foto op het forum tegen:

Dit vind ik een hele mooie baard. Geen idee of dit realistisch is en/of het me staat.

Ik vind vooral de sfeer van een stadion erg leuk; het samen als een collectief achter het team staan!
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk1418599707.703001.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1418599707.703001.jpg
    139,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:

Feyelord

Baard
Het is een aanhaken of afvallen ben ik bang. En zeg eerlijk, zó goed speelt PSV momenteel niet. Ze pakken de punten oké, maar zijn echt wel te kloppen..

Klopt als een bus! Helaas verknooit Feyenoord het zo ontzettend vaak op cruciale momenten.
 

Feyelord

Baard
Hier ff wat fotootjes van dit moment.
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk1418596473.727163.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1418596473.727163.jpg
    176,8 KB · Weergaven: 21
  • ImageUploadedByTapatalk1418596683.030260.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1418596683.030260.jpg
    296,7 KB · Weergaven: 20

Feyelord

Baard
Ik had liefst een volledig donkere baard gehad. Helaas, zoals zichtbaar is, her en der blonde haren. Kleuren/verven ga ik niet aan beginnen. Bang dat het niet natuurlijk lijkt. Het kleurt wel goed bij m'n haarkleur.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Verven zou ik ook niet aan beginnen hoor ;)

Het is maar wat je leuk vind en dat is voor iedereen anders.

Je "doel" van baard lijkt me zeker realistisch hoor. Sluit ook aan bij wat ik zowat op het oog heb trouwens :)>
 

Feyelord

Baard
Verven zou ik ook niet aan beginnen hoor ;)

Het is maar wat je leuk vind en dat is voor iedereen anders.

Je "doel" van baard lijkt me zeker realistisch hoor. Sluit ook aan bij wat ik zowat op het oog heb trouwens :)>

Uiteindelijk (heb ik vaker gelezen) is elke baard uniek en moet je trots zijn op wat je wel hebt! Een baard oogt 'nonchalant'. Verven gaat me gewoon te ver haha

Vandaag de snor wel getrimd. Die groeit veel harder en groeit recht uit m'n hoofd (niet naar beneden/opzij). Lijkt knullig vind ik.
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Juistem (Y)

Vooral de mijne is uniek... Soort van semi hahah Tracker :)>:eek::D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Feyelord

Baard
Woensdag een foutje gemaakt. Wilde wat 'vorm' scheren met trimmer (zonder kapje). Echt een blunder begaan

Gelukkig is het nu alweer mooi vol(ler) aan het worden. Weer een stuk positiever haha
 

Feyelord

Baard
Haha nee volgens mij valt het mee. Kan wel even foto's posten. Mag je zelf oordelen :)

Moest weer beetje bijwerken, dus veel er af
 

Feyelord

Baard
De zijkant is een stuk minder vol dan de kin, wat ik jammer vind. Hopelijk wordt de zijkant nog voller na verloop van tijd. Als je goed kijkt zie je aan de zijkant waar ik uitschoot ;)
 

Bijlagen

  • ImageUploadedByTapatalk1419264407.051510.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1419264407.051510.jpg
    264,5 KB · Weergaven: 21
  • ImageUploadedByTapatalk1419264426.199314.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1419264426.199314.jpg
    272,4 KB · Weergaven: 24
  • ImageUploadedByTapatalk1419264435.151229.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1419264435.151229.jpg
    219,9 KB · Weergaven: 22

Feyelord

Baard
Ik ben soms wat impulsief en ongeduldig ;)

Vanaf nu moet de expert zich er maar over buigen.
Eerst paar weken/maanden laten groeien uiteraard.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Lijkt me op zich nog redelijk goed mee te vallen.

Eigenlijk heb ik voorlopig ook een licht onevenwicht wat de "volheid" aan beide kanten betreft.
Alleen heb ik er dus niet met de trimmer in gezeten ;)
 

Feyelord

Baard
Valt inderdaad alweer mee hoor! Het was echt een kale plek, dus de rest eromheen maar korter gemaakt. Ik wilde een wat spitse vorm creëeren (kin langer dan zijkanten), maar dat is te lastig voor mij
 
Banner image
Top