Nieuw hier

Bregtdj

Stoppelbaard
Hoi allen,

Na een tijdlang met interesse de berichten gevolg te hebben, vond ik het tijd om ook zelf even een account aan te maken.

Ik ben 39 jaar en woon nabij het wondermooie Brugge (een Belg jawel ;-)).

Ik zie vaak leden naar de mening van anderen vragen, en ik snak zelf ook wel naar wat goeie raad (temeer daar alle barbershops maar gesloten blijven en ik daar dus niet terecht kan).

Ik heb al best wat pogingen om een baard te laten groeien achter de rug, maar ik geef het steeds op omdat ik er rotsvast van overtuigd bleef/blijf dat ik simpelweg niet de juiste genen toebedeeld gekregen heb ervoor.

Zo ook nu weer. Ik laat het nu ondertussen ongeveer een maandje 'weelderig' (nou ja...) groeien en begin opnieuw te twijfelen of het wel zin heeft... Of het ooit iets kan worden...

Misschien heb ik het juist, en zal een baard voor mij een utopie blijven. Maar misschien leert jullie ervaring wel dat er alsnog hoop is voor mij .
Vandaar dat ik jullie reacties en opbouwende kritieken graag tegemoet zie! :)

Bedankt alvast!

Grtn
Bregt
 

Bijlagen

  • IMG_20210124_223531.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 46

Texman

Koning Baard
Ha @Bregtdj ,
Welkom op ons leuke forum :).
Van 1 maand groeien kan je eigenlijk niet zoveel zeggen maar als ik jouw leeftijd in acht neem en kijk naar het resultaat zal je baard wel langer worden maar niet voller.
Op jouw leeftijd is je baardgroei volledig uitontwikkeld dus ik ben bang dat er niet meer bijkomt dan wat nu hebt.
Ik zou zeggen probeer het drie maanden vol te houden en kijk dan wat het geworden is.
Mocht het zo blijven dan zou ik niet verder gaan dan blijft je een hoop frustratie je bespaard.
Ik kan het helaas niet leuker voor je maken.
Groet Texman:)>
 
Banner image
Top