Mogelijke nieuwe baard!

beste baarden,

Altijd grootste hekel gehad aan een 'behaarde' kin door mijn vreselijke gatenkaas groei!
Nu bijna 29lentes jong begin in een afkeer te krijgen voor mijn babyface,
het blote billen gezicht!

Zit er dus hard aan te denken mijn scheer spullen even in de hoek te gooien.
Eens kijken hoe mijn groei, behalve HEEL traag nu echt is!
Vond dit wel een mooi moment om dit te gaan doen gezien de komende movember..
Heb ik in iedergeval een 'excuus' voor als het er niet uit ziet!
Al is vrouwlief het hier niet helemaal mee eens...
Nouja... Helemaal niet...

Hier aangemeld voor wat info en leesvoer!
Tips altijd welkom!

Momenteel gebruik is de oscar natural shaving oil even als 'baardolie' gezien de ingredienten...
  • Grapeseed Oil, Meadowfarm Seed Oil, Vitamin E Natural, Jojoba Australian Oil, Lavender Australian Oil, Sandalwood Australian Oil, Eucalyptus Blue Gum Oil, Menthol, Bisabolol, Tea Tree Oil, Rosehip Oil
Al ben ik niet tevreden over de (zwakke)geur!
Zou het liefst iets hebben wat niet of bijna niet ruikt.. en niet zo'n opvallende geur!
Maar gezien de probeer fase leek mij dit een goedkope manier om mijn huid soepel te houden! Had dit al thuis als scheerolie.
 

Weeble

Volle Baard
Welkom!
We zijn idd benieuwd naar foto's, maakt niet uit hoe lang de sprietjes zijn. Je kunt ze altijd gebruiken voor de 'voor en na' compilatie ;)
 
Bij deze dan maar...
Niet de meest charmante..!!
Heb ook nog geen idee of ik het wat ga vinden.. is ook rossig en ben zelf donkerbruin van haar.. tegen zwartig

860ABF90-A880-44C6-9507-EC294199C179_zpsfb3tqah2.jpg

[DOUBLEPOST=1476889343][/DOUBLEPOST]Oh.. en altijd kortgeschoren koppie...:cool:
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom. Lees vrolijk verder op het forum en je zult eracher komen, dat iedereen een andere soort en ander groeisnelheid van baard heeft. De tijd zal leren, wat het bij jou gaat worden (als de dame tenminste je niet verplicht om te scheren:D).
Er bestaan ook geurloze baardolieën. :)>
[DOUBLEPOST=1476905697][/DOUBLEPOST]image.jpeg

Om vrouwlief te overtuigen.
 

BotteRik

Baard
Welkom. Lekker groeien. Mijn baardgroei is ook heel matig maar na bijna 3 maanden lijkt het toch op een baard(je).
Volhouden is het motto
 

Lei

Baard
Goed dat je toch even een foto hebt gepost van je baard in wording. Als je het doorzet heb je er over een tijdje plezier van, want dan heb je momentopnames van de voortgang. Succes en veel lees- en leerplezier op dit handige forum.
 
Dank iedereen voor de motiverende woorden!!

Helaas voor mijn werk word er voorlopig wel verwacht dat ik het 'kort' houd!
Dus alvast trimmer besteld zodat ik het kan bijhouden
 
Helaas begint nu al de rossige kleur naar voren te komen :confused:


Is even kijken wat ik ga doen want wil (nog) geen groote baard maar meer dit:
I know... small and hipster.. lol
2-Well-Shaped-Stubble.png

5-Professional-long-Stubble-Beard.png

12-4.jpg
 
Laatst bewerkt:

JeroenP

Volle Baard
welkom.

de snelheid van baardgroei.....tja...ik heb de eerste drie maanden mijn eigen baardchallenge gedaan op facebook. Drie maanden lang niet bijwerken op mijn snor na dan....sorry....
Ook heb ik elke week een foto gepost met de vooruitgang. Je kan op deze manier goed je vooruitgang volgen ook al zie je in de spiegel het geen mm groeien want dat doet het echt wel.....

Succes!!
 
Banner image
Top