Mijn onzekere baardreis

Macx

Baardaap
Ik vind het er nu een stuk beter uitzien, de gaten zie je bijna niet meer, dit heb je goed gedaan, Joost.
Kijk even op mijn profielpost pagina, daar staan wat links naar een site waar patchy problemen worden besproken en goede adviezen worden gegeven.
 

Texman

Koning Baard
Over die neofolics zijn de meningen erg verdeeld als ik dit zo opzoek op het internet. Heb jij het idee dat dit middel goed werkt?
Mijn baard is er langzaam wat voller door geworden maar het kost veel tijd, dus het is geen wondermiddel.
Ik gebruik het iedere dag i.p.v. baardolie.
 

Texman

Koning Baard
Zucht! :(:mad: Toch nog het stomme idee gehad, waarschijnlijk door mijn onzekerheid, om de baard wat gelijkmatiger te maken. Te snel en verkeerd met het scheerapparaat bezig geweest waardoor nu de hele boel wat korter moest. :rolleyes:

Wat heb ik hier nu uit geleerd? :confused: Dat dat scheerapparaat beter verstopt moet worden. Ik het langer wel leuker vind staan. Maar ook dat het nu opvalt dat er voor mijn gevoel minder gaten zijn dan voorheen op deze lengte. Dus geduld zal zeker lonen.

Ik begin gewoon opnieuw. o_O Want er moet toch echt een leuk baardje komen!:)>

Bekijk bijlage 24807Bekijk bijlage 24808
Ha Joost,
Het is helemaal niet erg dat even aan het trimmen bent geweest.
Om een baard te laten groeien is veel geduld en doorzettingsvermogen nodig.
Ook de mannen die een prachtige baard hebben zijn ooit begonnen met groeien en geloof mij dat ziet er niet altijd direct mooi uit. Daarnaast valt er in het begin veel te leren en te ontdekken.
En dat gaat vaak met vallen en opstaan.
Ook ik maak nog wel eens een fout, het enige verschil is dat ik er niet meer zo erg mee zit omdat ik weet dat het vanzelf weer goed komt.
Dus maak je geen zorgen, Texman :)>
 

SebaJoost

Stoppelbaard
Mijn baard is er langzaam wat voller door geworden maar het kost veel tijd, dus het is geen wondermiddel.
Ik gebruik het iedere dag i.p.v. baardolie.
Dat is ook een idee inderdaad ipv baardolie. Ik begin voorlopig eerst met de biotine pillen om te kijken of dat effect heeft op de haar dikte.
 

SebaJoost

Stoppelbaard
@Macx mijn vriendin zei ook al dat ze dit er stiekem mooier uit vond zien. Maar mijn jongens vonden langer toch leuker. Dus het wordt kijken hoe het gaat zijn straks.

@Texman ik zit er ook niet heel erg mee hoor. Schrok wel erg in het begin. Het groeit vanzelf weer aan. Het kost alleen even weer wat tijd. :rolleyes: Het is fijn om te zien dat het nu er al voller uit ziet dan dat het eerst was op deze lengte.

@Michael86 inderdaad hopelijk leer ik er wat van. :D
 
Banner image
Top