Mijn beste baardborstel

maximum

Zware baard
Ik heb van alles, apothecary kam, van alles van mijnbaard.nl en nog wat gekke dingen geprobeerd maar nu gewoon met een haarborstel het uitborstelen, olie erin en met een zachte borstel zoals deze het wat in elkaar aaien eigenlijk:

4018433.jpg


Mijn baard is nogal verschillend op heel veel verschillende vlakken maar deze combi bevalt me nu het beste, de beweegbaarheid van de haarborstel helpt volgens mij ENORM als de baard zoals die van mij nogal klit. Haren lijken ook rechter te worden, de uitvallers bekijk ik regelmatig en er zit steeds minder slag in en valt ook minder uit.

De youtube filmpjes waarin gerefereerd wordt naar een site of eigen product is voor mij altijd een hekel punt, meestal zijn het dan verkooppraatjes over hun wonderproduct ofzo.

Voor mij ook 'de' manier..Eerst ontwarren met een goede borstel..Olie der in..En dan polijsten met de juiste(voor mij) borstel..Ik heb dan ook gevoel dat het id rechter word(Y)Beard up:)>
 

Ronster

Baard
Moraal van het verhaal is dus: gewoon proberen wat het beste bevalt en bij je baard past. (Te) dure spullen zijn voornamelijk gespitst op de baard hype (voor zover deze er nog is). Een goede kam/borstel hoeft niet duur te zijn, maar bij de goedkopere wel opletten dat er geen scherpe kantjes zijn die de haren kunnen beschadigen :cool:
 

maximum

Zware baard
Moraal van het verhaal is dus: gewoon proberen wat het beste bevalt en bij je baard past. (Te) dure spullen zijn voornamelijk gespitst op de baard hype (voor zover deze er nog is). Een goede kam/borstel hoeft niet duur te zijn, maar bij de goedkopere wel opletten dat er geen scherpe kantjes zijn die de haren kunnen beschadigen :cool:

Helemaal goed(Y)En qua hype kan ik alleen zeggen kijk eens in de bushokjes voor de yoghurtreclame:(Oeps verkeerde emoticon;)Beard up:):)>
 

Zwollenaar

Zware baard
Ja eigenlijk kunnen we wel concluderen dat de hedendaagse baardzepen en baardkammen/borstels commerciële onzin zijn.. :p

@Arjay, dit is een opmerking uit mijn hart(Y).
Ik gebruik al jaren shampoo van Andrelon ( 2in1).
Gewoon in de supermarkt verkrijgbaar voor een prijs tussen de €2.= en €3,50.
En mijn baard ziet er nog steeds goed uit
 

Ronster

Baard
Bekijk bijlage 1881

We hebben nog even te gaan......
:D
Ik vind het wel echt een bazenbaard hoor...

Bij deze mijn favorites:D
Van de eerste heb ik de zwarte merkversie die overigens ook bij kruidvat te verkrijgen is als zeker zo goede imitatie..
En nummer 2 idem ook bij kruidvat beide 4 euries en prijslabel b..:)
Beard up:)>
Bekijk bijlage 1862
Gisteren volgens mij ook die rechter borstel gekocht bij Kruidvat voor nog geen 5 euri.
De mijne is wel donker hout, 50% varkenshaar, 50% nylon.
Prima ding! (Y)
 

maximum

Zware baard
:D
Ik vind het wel echt een bazenbaard hoor...


Gisteren volgens mij ook die rechter borstel gekocht bij Kruidvat voor nog geen 5 euri.
De mijne is wel donker hout, 50% varkenshaar, 50% nylon.
Prima ding! (Y)

Das id echt een superbaard..Das er echt 1 van 2-3 jaartjes sparen en tussentijds niet al te veel lengte bijwerken:)>

Ik vraag me af waar de "after" foto is, als hij die bak yoghurt leeg heeft :D

Hier toch wel enkele hokkies gezien met de afterpic(Y) Beetje yoghurt erin;)

Beard up:)>
 

HurtgenBeardRick

Stoppelbaard
Stond net op het punt om te gaan investeren in een goede baardborstel met echt haar en een niet-plastic kam (zodat het haar niet statisch wordt en blablabla) voor het inkammen van baardolie.
Dan ga ik gewoon eens naar Kruidvat en Etos :)
Is een kam van natuurlijke materialen ook onzin volgens jullie en doet een cheap-ass plastic ding het even goed?

Tuurlijk zijn de prijzen die men vraagt voor de handmade producten van natuurlijke materialen vele malen hoger dan massaal machinaal geproduceerde producten.
Ook ik stelde er al mijn vraagtekens bij of het nu echt zoveel toegevoegde waarde heeft. Maar nu ik dit zo lees toch maar eens Etos & Kruidvat gaan checken :)>

Ik heb een paar dagen geleden op aliexpres.com een aantal houten kammetjes en andere spulletjes besteld. De kammetjes heb je al vanaf 60 cent per stuk als je even door scrollt. Je betaald er ook geen verzendkosten. Ik weet niet of het wat is maar kan me er voor die prijzen geen buil aan vallen als je nagaat dat een baardkam hier tussen de €10,- en €30,- kost.
 

Ronster

Baard
Ik heb een paar dagen geleden op aliexpres.com een aantal houten kammetjes en andere spulletjes besteld. De kammetjes heb je al vanaf 60 cent per stuk als je even door scrollt. Je betaald er ook geen verzendkosten. Ik weet niet of het wat is maar kan me er voor die prijzen geen buil aan vallen als je nagaat dat een baardkam hier tussen de €10,- en €30,- kost.
Super tip! Ik heb al vaak besteld bij AE en vergelijkbare sites. Niet aan gedacht dat zij ook wel eens zo'n kammen zouden kunnen hebben. Ga meteen bestellen! :)
 

maximum

Zware baard
Vandaag dat kleine borsteltje van mijnbaard binnen gekregen..Prima voor onderweg voor de snor maar te klein voor de baard al hoef ik daar weinig aan bij te houden overdag..Beard up:)>
 

svvander

Baard
Verdorie mijn baardkam (en borstel) voldoen echt niet meer... ik merk steeds meer en meer dat ik precies na enkele minuten kammen, terug opnieuw kan beginnen. De vraag is: ligt het aan het materiaal van de borstel en kam zelf? Misschien moet ik een fijnere vertanding voor de kam en stevigere haren hebben op mijn borstel? En heeft er iemand een goede tip voor wat betreft een snorrenkam?
(Is die OAK borstel echt zijn geld waard? Waar ligt het verschil eigenlijk?).
 

maximum

Zware baard
De onderste borstel van mijn post van 10 april 2016 kost 4 euro bij kruidvat..Top borstel die dagelijks gebruikt word:)>Maarja je kan ook een paar tientjes extra betalen voor het merk he(Y)
 

JeroenP

Volle Baard
Ik heb uit nieuwsgierigheid een houten kan en borstel besteld uit China. Dit uiteraard ook omdat de "echte" baardborstel en kam een godsvermogen kosten. Misschien had ik achteraf, als ik deze post eerder had gelezen bij de kruidvat wat anders gekocht. Ik verwacht beide pakketjes de aankomende week. wp_ss_20161003_0002.png
[DOUBLEPOST=1476032873][/DOUBLEPOST]wp_ss_20161003_0003.png
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Paardenhaar is vrij "zacht".

Mijn baardborstels zijn gemaakt uit varkenshaar dat veel "stugger" is en daardoor vaak beter werkt bij het kammen/borstelen.
 
Banner image
Top