ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Hilarisch!

Deze Britse man ging met vrienden op vakantie en in een waarschijnlijk door alcoholische drank gestuurd moment wisten de vrienden de man te over te halen om met henna-pasta een Mexicaanse snor op zijn gezicht te laten tekenen.
De man bleek echter allergisch voor de henna en de kleurstof is door het onsteken van zijn huid in de onderhuid getrokken, zoals bij een tatouage het geval is.
Laseren of verwijderen dmv plastische chirurgie is geen optie, dus de man heeft voor de rest van zijn leven het uiterlijk Guy Fawkes uit de film V for Vendetta.
Zou hij vanaf nu ook een sombrero dragen? :p:):D:eek:

image.jpeg
 

Kale666man

Baardaap
Zo maar daar is tie mooi klaar mee dan.
Ja heb wel meer negatieve dingen over henna gehoord,maar ja een sombrero is een optie.
Maar hij is er mooi klaar mee,veel handen ontsteken ook door die zooi,maar ja kloten voor hem maar ja.
 

RCM

Baardaap
Amai zeg, ik heb het inderdaad op tv al een paar keer voorbij zien komen. Wat begint met een geintje, eindigt in een serieuze 'levensbedreigende' reactie. Niet heel handig zullen we maar zeggen :D.

Of ja, je zal maar op iemand willen lijken, deze boy verloor de wedstrijd ook met een K.O. :p

aR1m3pm.jpg
 
.Ik ben niet zeker dat dit "echt" is hoor.
Het kan best wel eens bewerkt zijn deze foto.
Je weet nooit... ieder zijn ding natuurlijk...

In ieder geval als ik moet kiezen tussen dit en de snor...toch maar de snor dan .
[DOUBLEPOST=1519073941][/DOUBLEPOST]Beetje op het net gekeken..
Moet schijnbaar toch echt zijn... :eek:
 
Banner image
Top