Mening?+tips

Sinds een week of 2 laat ik mijn snor ook groeien, omdat de korte snor wat uit verhouding raakte met de lengte van mn baard, moet er alleen nog wel aan wennen. Ik gebruik got 2b spiking glue om het wat naar de zijkant te laten staan, zodat het niet over mijn lip gaat hangen. Het is nog wel te kort om het echt te stylen natuurlijk, maar ik las dat je je haren kunt trainen naar de zijkant te groeien. Geen idee of dit echt zo is, maar ik doe het maar gewoon.
Ik moet er wel echt aan wennen, ik vind het voor nu een beetje gek staan om eerlijk te zijn, maar misschien ligt dat aan mij..

Verder laat ik alles nog gewoon doorgroeien, al gaat het voor mijn gevoel erg langzaam en voelt het soms alsof het niks doet. Maar ik weet natuurlijk dat dat niet zo is, en dat iedereen weleens zo'n fase heeft:)
20240422_150552.jpg
 

Bijlagen

  • 20240422_151459.jpg
    20240422_151459.jpg
    997,5 KB · Weergaven: 14

Texman

Koning Baard
Sinds een week of 2 laat ik mijn snor ook groeien, omdat de korte snor wat uit verhouding raakte met de lengte van mn baard, moet er alleen nog wel aan wennen. Ik gebruik got 2b spiking glue om het wat naar de zijkant te laten staan, zodat het niet over mijn lip gaat hangen. Het is nog wel te kort om het echt te stylen natuurlijk, maar ik las dat je je haren kunt trainen naar de zijkant te groeien. Geen idee of dit echt zo is, maar ik doe het maar gewoon.
Ik moet er wel echt aan wennen, ik vind het voor nu een beetje gek staan om eerlijk te zijn, maar misschien ligt dat aan mij..

Verder laat ik alles nog gewoon doorgroeien, al gaat het voor mijn gevoel erg langzaam en voelt het soms alsof het niks doet. Maar ik weet natuurlijk dat dat niet zo is, en dat iedereen weleens zo'n fase heeft:)
Bekijk bijlage 28090
Met je snor doe het helemaal goed(Y), gewoon d.m.v. zacht borstelen de haren naar de zijkanten dwingen en in bedwang houden met een beetje gel.
Daarnaast staat je wat langere snor helemaal niet gek maar juist erg goed (Y)(Y)(Y). Er ontstaat nu meer evenwicht tussen je snor en de rest van je baard. Wat mij betreft mag hij nog wat langer worden.
Een baard groeit niet altijd met de zelfde snelheid. Het zal door het jaar heen nogal verschillen. In de zomer groeit je baard over het algemeen sneller dan in de winter omdat je meer tijd buiten bent en ook wat meer beweegt. Wat de bloedsomloop stimuleert en meer voedingstoffen naar je baard brengt. Dus het is heel gewoon en niets iets waar je de zorgen over hoeft te maken:)>.
 

tijn

Zware baard
Sinds een week of 2 laat ik mijn snor ook groeien, omdat de korte snor wat uit verhouding raakte met de lengte van mn baard, moet er alleen nog wel aan wennen. Ik gebruik got 2b spiking glue om het wat naar de zijkant te laten staan, zodat het niet over mijn lip gaat hangen. Het is nog wel te kort om het echt te stylen natuurlijk, maar ik las dat je je haren kunt trainen naar de zijkant te groeien. Geen idee of dit echt zo is, maar ik doe het maar gewoon.
Ik moet er wel echt aan wennen, ik vind het voor nu een beetje gek staan om eerlijk te zijn, maar misschien ligt dat aan mij..

Verder laat ik alles nog gewoon doorgroeien, al gaat het voor mijn gevoel erg langzaam en voelt het soms alsof het niks doet. Maar ik weet natuurlijk dat dat niet zo is, en dat iedereen weleens zo'n fase heeft:)
Bekijk bijlage 28090
Ziet er goed uit met een langere/grotere snor. Idd wat @Texman zecht, met een borstel en eventueel een föhn kan je de snor naar de zijkant trainen.
 

Skywalk

Baard
De baard ziet er goed uit en de snor staat je ook goed. Goed plan om de snor te laten groeien, ik ben benieuwd of het lukt om hem de goede kant op te sturen. Ik laat mijn snor ook groeien maar hij wil vooral naar voren, toch maar op zoek naar een snorwax.
 
De baard ziet er goed uit en de snor staat je ook goed. Goed plan om de snor te laten groeien, ik ben benieuwd of het lukt om hem de goede kant op te sturen. Ik laat mijn snor ook groeien maar hij wil vooral naar voren, toch maar op zoek naar een snorwax.
Dankje!
Ik ben ook benieuwd. Maar ik las wel goede dingen over die got 2b spiking glue, dus daar ga ik het de komende tijd mee proberen!
 
Banner image
Top