Marc's baard

MarcMarc

Stoppelbaard
Afgelopen week voor het eerst de 4 weken gehaald! Voorheen nog nooit zo ver gekomen. Yeah! Nagenoeg geen last meer van jeuk. Het wordt allemaal langzamerhand wat voller ook. Had gisteren ook al bier in mijn snor, that's a first! :D

Donderdag naar New York Barbershop geweest voor m'n haar. Baard niets aan gedaan. Vertelde mij ook dat ik hem voorlopig gewoon moet laten groeien. Volgende maand alleen even de neklijn bijwerken, die had ik zelf eigenlijk wat te hoog opgeschoren, dus daar doe ik nu ook even niets meer aan...

baard_4weken_1_zpsot1m3ecr.jpg
baard_4weken_2_zpswhfgaxvq.jpg
baard_4weken_3_zpsdblrufuv.jpg
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Goed volgehouden, hoor! Vanaf nu wordt het alleen maar makkelijker! (Y)

Goed advies, maar dat kun je aan de mannen (en vrouw) van nyb wel over laten.
 

MarcMarc

Stoppelbaard
Komt goed mannen!

Heb mijzelf vandeweek wat spulletjes cadeau gedaan. Wat een heerlijke borstel die Oak. Worth every penny! Baardolie en kammetje van Beardbrand. Baardolie zal ik binnenkort nog een review over schrijven. Kammetje is ook prima, klein, handzaam en een fijne 'vertanding'. Schaartje is van het merk Böker, heb ik via Damn Good Soap Company gekocht, best prijzig voor zo'n klein schaartje, maar kon mij geen beter schaartje wensen. Baardbalsem kreeg ik gratis bij het schaartje, kan ik dat ook eens uitproberen!

baard_zpsbr2n7fgl.jpg
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Haha, vette shit man! De borstel, het kammetje en de balsem heb ik ook.. en dat is goed spul! (Y)
[DOUBLEPOST=1430065042][/DOUBLEPOST]Ben heel benieuwd wat je van de olie vindt..
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Goeie baard op één maand al hoor ;)

En met die spullen verzorgen komt het vast helemaal goed (Y)
 

MarcMarc

Stoppelbaard
Goedemiddag heren! Alweer even geleden dat ik hier ben geweest. Baard zit er nog steeds aan! Haha! Ben eigenlijk de tel kwijt, maar ben sowieso al de 3 maanden gepasseerd. Vorige maand na mijn knipbeurt even de 'wilde' haren eruit laten halen bij NYB en mijn neklijn laten bijwerken. Dit was allemaal even snel gedaan, omdat ik eigenlijk geen afspraak had voor mijn baard, maar Ivan nam toch even de moeite om er iets aan te doen. Vrijdag a.s. wel een afspraak, dus ook meer tijd om hem wat 'netter' te krijgen.

Al met al ben ik mij er steeds meer aan gaan hechten moet ik zeggen. Het wordt onderdeel van je dagelijkse routine, de omgeving is er aan gewend, en betrap mij er weleens op dat ik mij meer 'mannelijk' voel, hoe gek dat ook klinkt als ik er zo over nadenk haha! (niet dat ik die extra bevestiging nodig had ofzo, haha) Ik zie dan ook absoluut geen reden om hem op korte termijn af te scheren...

beardd_zpskmeuv8hs.jpg
 

Glenn

Baard
Ziet er echt wel top uit. (Y)
Een mooie strakke baard en netjes onderhouden.
Mag je gerust trots op zijn en met wat tijd en geduld gaat deze zekers uitgroeien tot een epische baard.
 

MarcMarc

Stoppelbaard
Thanks mannen! Ben er zelf ook erg content mee! Had ook wel verwacht dat het warme weer een lastpak zou zijn, maar dat is mij erg meegevallen. Nergens last van gehad eigenlijk...
 
Banner image
Top