Leuk zo'n baard maar dit eten/drinken maakt er zo'n zootje van en andere lastige producten

Ontw3rper

Baard
Prima voor de kleine én grote snor maar ook voor een muffin enzo. 17,-- via amazon of $15.-- uncommongoods.com
 

Bijlagen

  • Best.-Morning.-Ever.-Mug.jpg
    Best.-Morning.-Ever.-Mug.jpg
    50,9 KB · Weergaven: 24

Zwollenaar

Zware baard
Al 30-35 jaar ben ik baarddragend en ik herken met totaal NIET in wat er
hier geschreven wordt over het nuttigen van voedsel en drank in combinatie
met mijn baard. Gewoon niet al te grote happen nemen en constant een
servetje bij de hand houden om de zaak af te vegen.
 

maximum

Zware baard
Al 30-35 jaar ben ik baarddragend en ik herken met totaal NIET in wat er
hier geschreven wordt over het nuttigen van voedsel en drank in combinatie
met mijn baard. Gewoon niet al te grote happen nemen en constant een
servetje bij de hand houden om de zaak af te vegen.

Zwollenaar hoe langer de baard hoe meer herkenbaar dit topic voor ieder is;)Als ik me niet vergis trim jij je baard op 5mm:)Maar bij haren van 5-10 cm word het anders(Y)Beard up:)>
 

Zwollenaar

Zware baard
@maximum, Je vergist je inderdaad want ik trim mijn baard op 20mm. Dat haalt het niet bij de 5 tot 10 cm akkoord.
Maar dan toch. Even opletten hoe je je eten naar binnen werkt
 

Andreas

Baard
In geval van een broodje of iets dergelijks; vastpakken met je middelvingers en duimen en gebruik je wijsvingers als buffer tussen je snor en t eten. :)
 
Altijd handig die resten voedsel en drank voor onderweg of voor een momentje later.

Maar zonder dollen, zoals al gezegd werd; kort houden of lang met alle ongemakken voor lief nemen.

En ik behoor tot het laatste. Dus ik pak of vraag altijd meer servetten. En met het mondje net zo ver open dat het acceptabel voor anderen aan tafel is en natuurlijk kleinere hapjes nemen.

De snor handlebar in waxen en het scheelt enorm.
Echter aan boord doe ik regelmatig niks in mijn snor of baard en dan wil het regelmatig bij happen brood bijv in de mondhoeken naar binnenkomen.
En tijdens het tafelen, regelmatig de snor naar buiten modelleren met den vingers.


Gewenning is een kwestie van het leren accepteren van verandering.
 
Banner image
Top