Leonis Barbam baardolie

svvander

Baard
Iemand ervaring met Leonis Barbam? Ik gebruik nu Grave before Shave, maar ik zou graag eens afwisellen?
 

CyKosis

Baard
Enkel afhalen mogelijk(?). Staat op de site..
Verder gekeken, misschien wordt alleen binnen België verzonden. Contact opnemen met de shop, zou ik zeggen.
 
Laatst bewerkt:

svvander

Baard
Misschien moet ik dit dan ook nog kopen:



Dient om de snor niet nat te maken bij het drinken van een lekkere pint bier... :)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Ja hij is hier bekend. Vind hem er zeer goed uit zien. Maar als ik r bij na denk, vind ik het ook niet echt vervelend om bier in mijn snor te hebben. Één keer er over heen vegen en het is weg. ;)
 

svvander

Baard
Producten toegekomen (eigenlijk donderdag al, maar doordat ik niet thuis was, moest ik het vandaag gaan ophalen in het plaatselijke postkantoor). Op het eerste zicht; goede producten. De review en foto's volgen nog... nu eerst naar onze nationale trots kijken. We gaan misschien nog eens een match winnen op een tornooi. :)
 

svvander

Baard
Mja, heb geen "wauwgevoel". Maar het is zeker niet slecht. Laat het ons zo stellen: er zijn veel beter Belgische bieren volgens mij (Triple Karmeliet, Westfleteren, Gouden Carolus, Wolf... om er maar enkele te noemen). Is leuk om deze is geproefd te hebben, maar niet om te zeggen: deze moet ik nu dringend bijbestellen.
 
Banner image
Top