Laat je baard zien

Beter van niet Danny, de man van het personage is vorige week overleden. Qwa behaalde leeftijd, 93 wel iets om op te willen lijken een keer ver in de toekomst

nee nooit wil ik er op gaan lijken ook niet ver in de toekomst . maar goed ieder zijn style zeg ik maar
grt Danny
 

Mrgourmet

Baard
baardje_zpsitpfvxhd.jpg


'15-6-17'
 
Hallo mannen sinds een aantal uur lid en flink zitten lezen. Ben nu een week of 5 bezig en gaat wel lekker alleen op de wangen groeit hij niet zo mooi dicht (nog). Maar daar hebben er meerdere last van als ik het zo lees. Gewoon geduld hebben en laten groeien lees ik overal. Dus dan doen we dat maar. Probeerde al wat foto's te uploaden wat tot dusver niet is gelukt.
 

Ardjan

Baardaap
5 maand met baard.
Goeie groei, 5-maanden-baard! (Y)
[DOUBLEPOST=1498055262][/DOUBLEPOST]
Hallo mannen sinds een aantal uur lid en flink zitten lezen. Ben nu een week of 5 bezig en gaat wel lekker alleen op de wangen groeit hij niet zo mooi dicht (nog). Maar daar hebben er meerdere last van als ik het zo lees. Gewoon geduld hebben en laten groeien lees ik overal. Dus dan doen we dat maar. Probeerde al wat foto's te uploaden wat tot dusver niet is gelukt.
Welkom! (Y)
Sleutelwoord is inderdaad 'geduld' ;)
Mét foto's lukt het even wat beter om een beoordeling te maken.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hallo mannen sinds een aantal uur lid en flink zitten lezen. Ben nu een week of 5 bezig en gaat wel lekker alleen op de wangen groeit hij niet zo mooi dicht (nog). Maar daar hebben er meerdere last van als ik het zo lees. Gewoon geduld hebben en laten groeien lees ik overal. Dus dan doen we dat maar. Probeerde al wat foto's te uploaden wat tot dusver niet is gelukt.

Welkom hier (Eigen voorsteltopic mag overigens ook, kan je ineens je baardreis opvolgen ;) )

Wat foto's uploaden betreft raad ik je het lezen van dit topic aan ;) http://baardforum.nl/threads/hoe-fotos-plaatsen-in-een-topic.688/
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Graag gedaan ;)

Als je tijdens het aanmaken van je post op "afbeelding invoegen-logo" klikt kan je de link daar ook plakken en is de foto ineens zichtbaar zoals ik het nu bij jouw post even aangepast heb ;)
 
Banner image
Top