Kan dit wat worden ?

GlennBG

Volle Baard
Ger...geduld wordt beloond uiteindelijk.
Dan kijk je terug over een tijdje en ziet hoe het begon.
Je bent dan blij dat je hebt volgehouden.
Wordt al een goede baard kerel! :)> (Y)
 
  • Like
Reactions: Ger

Ger

Baard
Bedankt voor de support allen
De prille baardreis is nog gaande
Jeuk valt mee of moet nog komen
Nog niets aangeschaft, binnenkort maar eens op orienteren
Twijfelmomenten om te stoppen soms
Bv gisteren iemand gesproken
Man had geen baard maar wel een dikke snor, echt vol
Dan voel ik mij wat voor joker afsteken en min of meer klopt dat met de onlangse start pas
De ruimte tussen onderlip en kin, daar gebeurt weinig, of dat komt nog iets ?
Of zal uitblijven ?
Herkenbaar uit een ervaring ?
Ben benieuwd hoe dat jullie is vergaan
Slapende baardharen die later komen of gestumuleerd raken door baardolie of is dat een fabel
Bedankt voor support, met groetIMG_0848.JPG
 

Ger

Baard
En foto's extra
Ik denk nl dat de wang wat beter lijkt te gaan opvullen dan het gebied onder de onderlip
Een goatee is niet mijn idee voor mijzelf, zie graag een geheel
Wat Ilja Gort dan weer heeft vind ik wel apart maar dat past goed bij die man
 

Bijlagen

  • IMG_0860.JPG
    IMG_0860.JPG
    251,4 KB · Weergaven: 38
  • IMG_0861.JPG
    IMG_0861.JPG
    216 KB · Weergaven: 39
  • IMG_0870.JPG
    IMG_0870.JPG
    778,3 KB · Weergaven: 44

GlennBG

Volle Baard
Komt op termijn wel gevuld denk ik..
Wat betreft Ilja Gort...
the dude rocks that beardstyle bigtime!
 
  • Like
Reactions: Ger

Ger

Baard
Komt op termijn wel gevuld denk ik..
Wat betreft Ilja Gort...
the dude rocks that beardstyle bigtime!

Zeker Glenn, een bijzondere vent is die Ilja. Binnenkort eens opzoeken weer op npo uitzending gemist. Schijnt nu iets te registreren met Italiaanse wijnen. Eerlijk gezegd was ik niet onder de indruk van zijn merk La Tulipe of zoiets. Maar wel een prachtkerel en zijn soort kurkentrekkersnor / baard, mooie kop heeft die gast
 

Ger

Baard
Moet nu elke 24 uur de 24 uurs regel wederom toepassen. Het is een rommeltje. Ik ga er nog afblijven, ga wel de buxus in de tuin in vorm snoeien, ter afleiding om niet naar de badkamer te snellen om dit te verwijderen. Als dit doorzet ga ik nog op mijn avatar lijken :(
IMG_0937.JPG
 

Ersa

Baard
Gewoon volhouden!!

Wat je wel kan doen, deed/doe ik zelf namelijk ook, is je nek lijn scheren (ik noem het ff zo, geen idee of dit de juiste benaming is). Pas wel (heel erg) op dat je hem niet te hoog wegscheert.
Ik had in het begin ook zo'n periode waarin ik het maar een rommelige bende vond. Toen ik m'n nek had bijgewerkt en er dus een goede scheiding tussen baard en keel/nek was, zag het er voor mij allemaal al een heel stuk netter uit.

Heb laatst hier ergens op het forum een site voorbij zien komen met handige "guidelines" bij het scheren van de nek. Ik weet alleen niet meer waar ik de zag :(
 

Ger

Baard
Bedankt Ersa voor je reactie. Ik denk dat dat zeker kan helpen, maar ben er wat huiverig voor om nu al contouren te willen maken. Dus laat ik het nog even zo. Ook hier op het forum gelezen van mannen, die er zeker een langere tijd nog niet aan hebben gezeten. Het is een persoonlijke keuze uiteraard, wellicht mede ingegeven door een partner of wat strakker op de werkvloer kunnen komen. Van beiden heb ik geen last. Tot nu toe heb ik ook nog geen producten gebruikt (ook budgettair zo ingegeven) Dus als ik mijn haar was met Derlon (voorheen Andrelon) laat ik de shampoo gelijk wat inwerken op de baardhaartjes. Mijn baardgrens is min of meer redelijk nog ?, niet heel ver beneden de adamsappel. Met een vriendelijke groet
 

Bijlagen

  • IMG_0955.JPG
    IMG_0955.JPG
    400,1 KB · Weergaven: 22

Ger

Baard
Precies 1 maand
1/12 yeard
Het gaat langzaam voor mijn gevoel
We gaan het zien de komende tijd
Tot nu toe niets geknipt
Ook geen verzorgingsproducten gekocht
Wel fijn om ervaringen daarover hier te lezen
Zeer informatieve info van forumleden en met name de moderatoren
Tof van jullie
Ik zet mijn foto van de 1/12 yeard er even bij
Weet nog steeds niet of die mooi recht komt, met een groet en ik ga nog even door met het niet scherenIMG_1176.JPG
 
Laatst bewerkt:

Robbyvm

Baard
komt allemaal in orde met geduld.... de neklijn een beetje bijwerken deed wonderen bij mij om het rommelgevoel weg te werken... kan je weinig verkeerd mee doen als je niet te heftig gaat
 
  • Like
Reactions: Ger

Ger

Baard
5 weken exact
Foto's even in zwart wit gezet, laat zien:
Meer grijze dan zwarte haren, ik spot een soms wat aparte verdeling qwa kleur
Midden van de snor nogal donker
Als ik nu maar niet op de kat ga lijken, anders moet er een snorrenverf worden toegepast
Voorts "patchy", nog niet dicht alles, hoop dus dat de slow growers nog gaan komen, we gaan het zien
De baardreis gaat door
Met groet

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg hcat.jpg
 
Banner image
Top