Jelly beard oil

Bolt

Zware baard
Dank baardvrienden voor de toevoegingen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet zo'n fijn spul vind. Het in masseren is wel prettig maar had na een paar uurtjes last van jeuk. Toen ik na mn nachtdienst op bed ging vond ik het spul heel weeëg ruiken. Ik bestel het iig nooit weer.

Jammer dat jouw Baard zo op de Jelly reageert. Ik moet wel zeggen dat ik de Stagecoach het best vind ruiken. Als je allergische reacties,jeuk krijgt beter een ander product gebruiken. Zo zie je maar dat elke Baard anders is. Op zoek naar een middel die wel fijn is in jou Baard:)>
Ook dit hoort bij de Baardreis ;)
 

BigBeard

Baard
Jammer dat jouw Baard zo op de Jelly reageert. Ik moet wel zeggen dat ik de Stagecoach het best vind ruiken. Als je allergische reacties,jeuk krijgt beter een ander product gebruiken. Zo zie je maar dat elke Baard anders is. Op zoek naar een middel die wel fijn is in jou Baard:)>
Ook dit hoort bij de Baardreis ;)

Ik had de "gold" variant. De geuren die op de verpakking stonden spraken me wel aan maar helaas. Heb trouwens wel vrij snel reacties op bepaalde producten. Ik heb gelukkig nog het e.e.a. aan balsems van Grave before shave en die bevallen wel erg goed. Denk dat ik daar meer van ga bestellen. Het proberen vind ik stiekem erg leuk. Voel me soms net een ... o_O.

:)>
 
Banner image
Top