Jack zijn reis naar een volle baard

Gerrit

Baard
Prachtbaard!!!
als er een prototype kop moet worden uitgevonden om erven lange baard op te laten groeien zou men die van jou kunnen gebruiken..
En die opmerking van je vrouw zou ik niet serieus nemen…..
geniet er van!
 

tijn

Zware baard

Ivan

Baard
ik zie dat in een tijdje geen update heb geplaatst. De baard is er nog steeds. Mijn vrouw begint nu zo langzamerhand een beetje aan te geven dat ze de baard toch weer erg lang vind :rolleyes:. Het maakt me oud zegt ze :)>:rolleyes: .

Dat zou voor mij een extra reden zijn om die baard te laten staan. Ik wil niet jong lijken. Ik vind "jong" een lelijk woord. Het doet me denken aan... een pasgeboren, hulpeloos dier. Hoe ouder je lijkt, hoe beter.
 

JackL78

Zware baard
Prachtbaard!!!
als er een prototype kop moet worden uitgevonden om erven lange baard op te laten groeien zou men die van jou kunnen gebruiken..
En die opmerking van je vrouw zou ik niet serieus nemen…..
geniet er van!
Dank je @Gerrit voor het compliment!! Ik lach deze opmerking ook altijd met een glimlach weg :)
Ik vind dat je een mooie baard hebt. Jammer dat de vrouw er anders over denkt.
Bedankt @tijn. We laten de baard gestaag verder groeien
Dat zou voor mij een extra reden zijn om die baard te laten staan. Ik wil niet jong lijken. Ik vind "jong" een lelijk woord. Het doet me denken aan... een pasgeboren, hulpeloos dier. Hoe ouder je lijkt, hoe beter.
@Ivan echt hè. Deze opmerking krijg ik wel vaker. Ik denk dan ook “waarom wil iedereen er ook maar steeds jonger uitzien” :rolleyes:
 

Ivan

Baard
@Ivan echt hè. Deze opmerking krijg ik wel vaker. Ik denk dan ook “waarom wil iedereen er ook maar steeds jonger uitzien” :rolleyes:

Weet je hoe ze dat noemen? Aangepraat leed! Mensen hebben zich door de maatschappij en die anti-verouderingsindustrie laten aanpraten dat ouder lijken een ramp is die zoveel mogelijk bestreden moeten worden. :mad: En mensen die zich dat leed níet hebben laten aanpraten, zoals wij, worden door anderen als geestesgestoord bestempeld. :oops: :rolleyes:
 

JackL78

Zware baard
Vorige week donderdag ff weer bij de Barbier geweest. En heb ik er ff iets meer af laten halen. Ik was voor mezelf gewoon ff benieuwd of ik een kortere baard mooier zou vinden….

Nou NIET DUS hahahaha.

Gelukkig is er geen man overboord en groeit het gewoon weer aan. Nu weet ik het in ieder geval.
M’n Barber zei nog: “weet je het zeker”. Eigenwijs dat ik ben gewoon doorgezet :rolleyes:
 

tijn

Zware baard
Vorige week donderdag ff weer bij de Barbier geweest. En heb ik er ff iets meer af laten halen. Ik was voor mezelf gewoon ff benieuwd of ik een kortere baard mooier zou vinden….

Nou NIET DUS hahahaha.

Gelukkig is er geen man overboord en groeit het gewoon weer aan. Nu weet ik het in ieder geval.
M’n Barber zei nog: “weet je het zeker”. Eigenwijs dat ik ben gewoon doorgezet :rolleyes:
Ohoh en tis zo kort dat je er geen foto van durft te plaatsen??
 

Rothbeard62

Volle Baard
Groot verschil! Gelukkig heeft je barbier de snor niet verknipt. De volle snor met een wat kortere baard maakt het toch een heel mooi en geslaagd geheel. :)>(Y)
 

JackL78

Zware baard
Wat een leuke foto met de kleine:)
Dat is idd een groot verschil, hoewel ik je dit ook goed vind staan hoor
Maar idd, langer is beter, vind ik ook!
Dank je. Ja verschil is wel ook groot..
Idd een heel stuk korter, maar ziet er nog steeds goed uit. Zeker met de kleine naast je. Mooie foto.
Bedankt @tijn
Groot verschil! Gelukkig heeft je barbier de snor niet verknipt. De volle snor met een wat kortere baard maakt het toch een heel mooi en geslaagd geheel. :)>(Y)
Ik had aan de barbier wel aangegeven dat hij de snor ongemoeid moest laten.
 

Mart76

Baard
Dit is wel wat te veel, maar ik begrijp je ook dat je iets korter/minder rommelig/verzorgder wilde.
Maar die barbiers zijn echte snoeiers, en kennen het woord "iets" ook niet. Als je zegt iets korter, dan wordt het dus gewoon korter. Mij valt dat ook steeds tegen
 

tijn

Zware baard
Dit is wel wat te veel, maar ik begrijp je ook dat je iets korter/minder rommelig/verzorgder wilde.
Maar die barbiers zijn echte snoeiers, en kennen het woord "iets" ook niet. Als je zegt iets korter, dan wordt het dus gewoon korter. Mij valt dat ook steeds tegen
Klopt helemaal. Mischien een reden om het zelf te gaan proberen?
 

JackL78

Zware baard
het was m’n eigen keuze om het zo kort te doen. Ik wilde er voor mezelf achter komen of ik een kortere baard mooier zou vinden. En daar ben ik nu achter.
 
Banner image
Top