Is ook mijn facial hair genoeg?

Basvw

Stoppelbaard
beste leden, ik zal mij voorstellen,
Ik ben bas en wil een baard groeien.
Dat was dat!

Nu zijn jullie zeker de experts en wil ik graag jullie conclusie.

Ik laat nu denk ik al ruim een maand m,n "baard" staan.
Maar ben niet zeker of het wat gaat worden.

Jullie oordeel graag!

Fotos zijn bijgevoegd

Alvast bedankt baardmannen!!IMG_5299.JPG IMG_5313.JPG IMG_5314.JPG
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Hoi en welkom Bas ;)

Na een maand heb je uiteraard slechts een eerste idee van je groei.

Ik raad iedereen altijd aan om zeker 4 maand (eigenlijk liefst 6) te wachten om te kijken wat het worden kan.
Zoals dus al aangegeven is geduld een erg belangriujke factor bij het groeien van aan baard :)>


Ow ja, kwestie van je foto's ook voor de pc-gebruikers leuk te houden vraag ik je om hier even een kijkje te nemen http://baardforum.nl/threads/hoe-fotos-plaatsen-in-een-topic.688/

Let it grow :)>
 

Basvw

Stoppelbaard
Hoi en welkom Bas ;)

Na een maand heb je uiteraard slechts een eerste idee van je groei.

Ik raad iedereen altijd aan om zeker 4 maand (eigenlijk liefst 6) te wachten om te kijken wat het worden kan.
Zoals dus al aangegeven is geduld een erg belangriujke factor bij het groeien van aan baard :)>


Ow ja, kwestie van je foto's ook voor de pc-gebruikers leuk te houden vraag ik je om hier even een kijkje te nemen http://baardforum.nl/threads/hoe-fotos-plaatsen-in-een-topic.688/

Let it grow :)>
Ik ga letten op het foto's plaatsen.
Ik zal het geduld maar moeten hebben.
[DOUBLEPOST=1479587104][/DOUBLEPOST]
Ik ga letten op het foto's plaatsen.
Ik zal het geduld maar moeten hebben.:(zo lastig, vorige keer had ik mn baard bij iets langer afgeschoren. spijt van gehad
 

Gerard

Stoppelbaard
4 weken is best kort.. je zult zien dat langzaam maar zeker de boel wel dichtgroeit.. Don't give up!!
 

Basvw

Stoppelbaard
Hallo baardliefhebbers,

we zijn alweer een vette 2 weken verder en ik kreeg op een verjaardag kritiek op mijn baardlatenstaan poging.
Gezegt werd: Ik weet niet wat ik nou leuker vind, met of zonder. gelukkig is de mening van die persoon absoluut niet belangrijk. 2
Maar het idee dat het dat nu best onverzorgt er eruit gaan zien, ik moet binnekort namelijk ook solliciteren. Misschien een beetje bijwerken?

Groet!!!
 

Bijlagen

  • IMG_5473.JPG
    IMG_5473.JPG
    511,6 KB · Weergaven: 178
  • IMG_5472.JPG
    IMG_5472.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 193
Laatst bewerkt:
Banner image
Top