Is het nu wat of toch niet

DeRemco

Stoppelbaard
Zoals overal te lezen krijg je gemengde reactie. Mijn baard is rossig, en op mijn wangen niet echt dichtbegroeid. Althans een twijfelgeval. Sommigen vinden het waarom warrig en mijn zonder baard het beste. Graag jullie eerlijke mening (indien dat kan op een baardforum :) )
 

Bijlagen

  • Picture0001.jpg
    Picture0001.jpg
    228,8 KB · Weergaven: 171
  • Picture0002.jpg
    Picture0002.jpg
    223,1 KB · Weergaven: 151
  • Picture0003.jpg
    Picture0003.jpg
    244,1 KB · Weergaven: 157

Weeble

Volle Baard
Er zijn methodes om je haren te ontwarren, zoals oliën, balsem, waxen en borstelen. Als de haren gladder zijn kan de baard ook voller ogen.
Maar ik ben het met mijn bovenbuurman eens, het ziet er al goed uit!:)>
 

vonchipka

Baard
Vind het al niet mis staan eigenlijk. Veel potentieel voor een volle baard. Enkele maandjes volhouden en wordt zeker en vast een knoert van een baard
 

Lei

Baard
Er is helemaal niks mis met je baard. Kritische opmerkingen van de eigen omgeving zijn een normaal verschijnsel.
 

GlennBG

Volle Baard
Zie gewoon een goede baard met potentie.
Welkom trouwens.
Naar mijn weten reageren de meesten hier mild op posts maar een ongezouten mening op zijn tijd kan zeer zeker geen kwaad en komt ook voor.
Beard up (Y)
 

maximum

Zware baard
Dit lijkt me een boven gemiddelde potentie voor een mooie volle baard..Onder de lip zal het niet geheel dicht gaan geraken maar dat hebben er veel inclusief ikzelf:)>Overigens hebben we hier een leuk voorsteltopic;)
 

DeRemco

Stoppelbaard
Fijn om te lezen jongens! :) meesten reactie zijn toch negatief of ik moslim ben geworden, paulus boskabouter etc. Maar goed ik weet wel beter. van ons bedrijf van 90medewerkers zijn er 60 mannen en geen enkele met een baard. Daarom straal ik zelfvertrouwen uit door hem te laten staan, zelfvertrouwen en gewoon uniek! haha. En zeker te weten zitten er mannen tussen die zelf niet volhouden/aandurven, onder de plak zitten bij hun vrouw of meer gaten op de wangen. thanxs boys!
 

Bazzorro

Baard
Fijn om te lezen jongens! :) meesten reactie zijn toch negatief of ik moslim ben geworden, paulus boskabouter etc. Maar goed ik weet wel beter. van ons bedrijf van 90medewerkers zijn er 60 mannen en geen enkele met een baard. Daarom straal ik zelfvertrouwen uit door hem te laten staan, zelfvertrouwen en gewoon uniek! haha. En zeker te weten zitten er mannen tussen die zelf niet volhouden/aandurven, onder de plak zitten bij hun vrouw of meer gaten op de wangen. thanxs boys!
[DOUBLEPOST=1475324008][/DOUBLEPOST]Paulus de boskabouter, deze week zelf nog mogen aanhoren!
 

Tim

Baard
Ach die grappen.... Daar komt vanzelf een einde aan.... Ik vind je baard er eel cool uitzien hoor...
 
Banner image
Top