Is er hoop? :)

Bjorn

Baard
Nog niet denken aan een model en vooral volhouden als je t echt wilt. Deze fase moet iedereen doorheen. Ik zou vooral niet trimmen dat zorgt er alleen maar voor dat je hier over een paar weken weer dezelfde vraag stelt
 

Texman

Koning Baard
Heren!

Momenteel een lastige periode. Heb het gevoel dat er weinig schot in de zaak zit. De haren groeien wel maar het groeit niet echt dicht waardoor het slordig lijkt. Wellicht de bakkebaarden/zijkanten wat trimmen? Iemand tips voor een bepaald model obv deze fotos?

Tips zijn welkom. Alvast bedankt!

Bekijk bijlage 27769
Eigenlijk vind ik het reuze meevallen :)>(Y).
Bij de meeste mannen ziet een beginnende baard er zo uit.
Helaas duurt het lang voordat je een mooie volle baard hebt dus geduld is een schone zaak.
Ook is het nu nog te vroeg om te bepalen welk model het beste bij je baardgroei past.
Op zich doe je het goed want je wangen en hals zijn schoon en je baardlijnen zijn ook mooi scherp.
Je snor ziet er ook al goed uit.
De enige tips die ik je kan geven is : blijf je baard goed verzorgen en wees niet te kritisch op je zelf want dat helpt je niet en zorgt voor ergernis.
Texman :)>
 

Skywalk

Baard
Dat gaat goed, wees geduldig. En waar je aan moet wennen: je staat nu anders voor de spiegel dan voorheen en dan zie je van alles. Kijk eens van een afstand in de spiegel, dan krijg je een heel ander beeld. Dat is hoe de meeste anderen jou zien. Die haartjes die alle kanten op lijken te gaan of langzamer of sneller groeien dan de rest, die zie je vooral zelf. Volhouden.
 
Banner image
Top