Hopelijke baard reis ‍♂️

RobinL96

Stoppelbaard
De neiging om het scheerapparaat te pakken begint toch ietwat te komen.. voor mijn idee gaat het niet veel meer worden dan een soort “amish baardje” gezien de snor en kin groei.. en dat is toch niet de soort baard die ik in gedachten hebIMG_0335.jpegIMG_0336.jpeg
 

Caveman76

Stoppelbaard
Ik kan wel begrijpen dat als het niet wordt wat je voor ogen hebt, je de neiging krijgt om het dan maar af te scheren. Ben bang dat als het er nu niet zit, het ook niet meer gaat komen.
Misstaat je niet overigens.
 

RobinL96

Stoppelbaard
Ik kan wel begrijpen dat als het niet wordt wat je voor ogen hebt, je de neiging krijgt om het dan maar af te scheren. Ben bang dat als het er nu niet zit, het ook niet meer gaat komen.
Misstaat je niet overigens.
Bedankt! Maar inderdaad. Het ideaal beeld was wel een volle baard. Maar zoals je ziet blijft het van de kin tot mond erg kaal..!
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
A
What-Is-The-Deal-With-Amish-Beards.webp

Als je lichaam je een Amish-baard geeft op deze leeftijd, dan is dat maar zo, maar het is wel jouw eigen baard en een langere Amish-baard vind ik echt niet gek staan.
Laat het nou eerst eens rustig groeien zonder allerlei rare fratsen en middeltjes en oordeel over een maand of vier. Bevalt het dan nog noet, dan kun je altijd nog de hele handel er afhalen.
 

tijn

Zware baard
De neiging om het scheerapparaat te pakken begint toch ietwat te komen.. voor mijn idee gaat het niet veel meer worden dan een soort “amish baardje” gezien de snor en kin groei.. en dat is toch niet de soort baard die ik in gedachten hebBekijk bijlage 27667Bekijk bijlage 27668
Tsja een baard krijg je nou eenmaal. Opzig niet echt heel slecht toch wat je al hebt. Oke als de verwachting anders is zal het moeilijk zijn. Maar vergeet niet dat een baard kweken tijd kost. En een ferme Amish baard is ook niet echt slecht. Ik zou nog even volhouden.
 

RobinL96

Stoppelbaard
Nadat het ongeveer een maand geleden fout ging toen ik de baard zelf wou bijwerken en uiteindelijk alles er af moest ben ik weer terug op het vorige niveau IMG_0853.jpeg
 

Gerrit

Baard
Weet je wat t is ?
t gras is altijd groener bij de buren hè?
je snor blijft idd wat achter bij je mooie volle baard,en dat is niet wat jij wilt…
uiteindelijk is t jouw baard…je hebt wel een goeie kop voor een baard…
je zou ook een mooi dun chintrap ,of hoe ze t ook noemen,kunnen nemen…zo’n mooi strakke streep rondom…zou je goed staan hoor…
niet iedereen heeft vooraan kunnen staan bij het uitdelen van volle baarden en snorren…en wat niet is kan nog komen hè??
succes man met je verdere baardontwikkeling …
 
Banner image
Top